גיבורי העל מגיעים בחנוכה לקרקס

קרקס פלורנטין יקיים בחנוכה מופע מרהיב של אמני אקרובטיקה, להטוטי אש, ועוד במופע מיוחד לכל המשפחה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 12/11/18 13:16 ד בכסלו התשעט

גיבורי העל מגיעים בחנוכה לקרקס
מופע הקרקס, צילום: אנטון סיטקוב

קרקס פלורנטין גאה להציג בחנוכה את המופע "קרקס גיבורי על 2 – מחזירים את האור". מדובר במופע ייחודי לכל המשפחה, המשלב אקרובטיקה בבריכת מים, מופעי אור, קטעי קרקס עוצרי נשימה, תפאורת וידאו בתלת מימד, ועוד. 

קרקס פלורנטין משתייך לז'אנר הנקרא "קרקס מודרני" – קרקס ללא בעלי חיים, שאומני הקרקס שלו הם הליבה והמומחים באומניות השונות: אקרובטיקה אווירית, טרפז מעופף, להטוטי אש, הליכה על חבל, טרמפולינה, ריחוף על גלגל ענק, עמידה על הידיים, רכיבה על חד אופן, ביצוע תרגילי גמישות מסובכים וג'אגלינג. הקרקס הוקם לפני 16 שנים בשכונת פלורנטין בתל אביב, כיום הקרקס שוכן בכפר הירוק ברמת השרון באוהל קרקס גדול ומופל. הקרקס מתמחה במופעים המורכבים מעולם תוכן ויזואלי המותאם לכל גיל. 

https://www.youtube.com/watch?v=-OsMzcpxidg

השנה בחנוכה יארח הקרקס לראשונה "גיבורי על" אקרובטים בינלאומיים אשר יוצאים למסע להביס את הרשע ולהציל את העולם.  הגיבורים יעשו הכל כדי "להחזיר את האור" ולגרום לנו לראות את הטוב שבכל אחד מאיתנו.

מופע יתקיים באוהל קרקס פלורנטין המחודש במהלך חופשת חנוכה בתאריכים:  1-15/12/2018, באווירה קסומה ומהפנטת המתאימה לחג האור, האש, והגיבורים. אורך המופע כ-80 דקות (כולל הפסקה), עלות הכרטיסים החל מ-71 ₪ (מקומות לא מסומנים), החניה צמודה למתחם ללא עלות. במסגרת המופע יפעיל הקרקס מתחם פעילות חוויתי לילדים: פינות צילום ותחפושות של גיבורי העל, דוכני אוכל קרקסי ועוד. 

לפרטים אודות: מועדי הופעות, רכישת כרטיסים, מבצעים והנחות (וועדי עובדים) יש להתעדכן
באתר קרקס פלורנטין 
או בטלפון: 03-6483811.