השכונה החדשה של הזוגות הצעירים

"כרמי גת" - השכונה הנבנית בימים אלה, והפכה לשם דבר בקרב הציבור הדתי לאומי, מציעה כעת הזדמנות נהדרת גם עבור משקיעים וגם עבור הזוגות הצעירים המחפשים סביבת מגורים איכותית.

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף חברת באמונה 06/11/18 13:14 כח בחשון התשעט

השכונה החדשה של הזוגות הצעירים
כרמי גת, צילום: באמונה

תכירו את שכונת "כרמי גת" המשתרעת על פני 700 דונמים של שטחים ירוקים ופסטורליים.  השכונה היא  הפרויקט הגדול ביותר בתחום הדיור מאז הקמת העיר מודיעין ובעלת נגישות גבוהה לכבישים ראשיים ולמרכז הארץ.
בתוך השכונה נמצא פרוייקט "קהילת כרמי גת"  הנמצא כעת בשלב קבלת היתרי הבניה, ועתיד לאכלס בקרוב מאות משפחות וכעת, גם משקיעים יכולים להנות ולהרוויח ממנו ובגדול, אשר ייהנו מהטבה משמעותית, מס רכישה מופחת למשקיעים.

יש לציין כי רוב הדירות בפרויקט נמכרו, ונותרו דירות בודדות בלבד שיאפשרו להינות ממחיר משתלם, החל מ-860,000 ₪ בלבד לדירת 3 חדרים, וכפי שציינו, משקיעים ירוויחו ממנו אף יותר (בשל מס רכישה נמוך). מדובר בסביבת מגורים שלווה, המשופעת בפינות ישיבה, פארקים, גני משחקים, ומגרשי ספורט. כמו כן, התשתית העירונית בה צפויה להיות מהמתקדמות בעולם.

עוד פרטים על המתחם החדש

בצמוד למתחם הדתי לאומי יבנו מבני ציבור ובתי כנסת, בהתאם להחלטת הסכם הגג העירוני, המאגד מימון מכל משרדי הממשלה הרלוונטיים, בתאום עם הרשות המקומית, כך שבמועד אכלוס הדירות יהיו כל התשתיות ומבני הציבור מוכנים לרווחת התושבים.

כרמי גת

כרמי גתצילום: באמונה

כרמי גת

כרמי גתצילום: באמונה

לדברי ישראל זעירא - מנכ"ל חברת "באמונה": "היתרון הגדול של שכונת 'כרמי גת', זה המיקום שנמצא ממש על כביש 6, במרחק 40 דקות מתל אביב, ורק שעה מירושלים. ובניגוד לתכנית 'מחיר למשתכן', שם ממש לא ניתן לדעת מראש מי יהיו השכנים שלך, ויכולות להיות הפתעות מכל הסוגים, ב'כרמי גת', אתה יודע שתהיה לך קהילה איכותית וחברים. הקהילה שהתגבשה כאן היא ברובה של דתיים לאומיים,שיודעים בדיוק, עם מי הם קונים. ובאמת, יש הרבה מאוד זוגות של חברים שמגיעים יחד".

כרמי גת

כרמי גתצילום: באמונה

חברת 'באמונה' מתמחה בארגון קבוצות רכישה ועמותות בניה גדולות ברחבי הארץ, בעלת מוניטין עשיר של עשרות מיזמי נדל"ןכבר למעלה מ-20 שנה שהחברה מתמחה בארגון קבוצות רכישה וביצירת פתרונות המאפשרים להוזיל את העלויות לחברי הקבוצה וליהנות מכוח קנייה חזק וגב כלכלי איתן. החברה מארגנת ליווי אדריכלי איכותי, והקפדה על איכותה של הבנייה. הפרויקטים נבחרים בקפדנות ובדגש על מחיר אטרקטיבי, מפרט טכני מותאם לציבור הדתי, איכות בניה גבוהה ואמינות הקבלנים.

"בעוד 7 שנים בעזרת ה' תהיה ב'כרמי גת', שכונה דתית חזקה, מלאה ילדים, עם גן משחקים שופע, וקהילה תוססת - בדיוק כמו כל הקהילות המצויינות של 'אמונה', שנהנות ממגורים איכותיים וסביבה תומכת", מסכם זעירא.

מעניין? בואו לקבל עוד  פרטים על המתחם החדש