גם לאודי דוידי קשה עם ארגון הילדים בבוקר

אם הבוקר שלכם נראה לעומדים מהצד כמלחמת עולם קטנה ואתם מגיעים לעבודה מותשים ועייפים, הכנו עבורכם מספר טיפים, שיהפכו את ההתארגנות לנעימה וטובה עבורכם ועבור הילדים.

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/18 15:00 ב בסיון התשעח

גם לאודי דוידי קשה עם ארגון הילדים בבוקר
צילום: צילום מסך

 

קומו בנחת לפני הילדים

נכון, גם להורים מגיע לישון, וזה אפילו מומלץ מאוד. אבל אם אתם צריכים לארגן את עצמכם ואת הילדים במקביל, הדבר מזמן כאוס באופן טבעי. לכן, קומו קצת לפניהם, התארגנו לכם בלי לחץ, אפילו הרהיבו עוז ושתו את הקפה שלכם בדיוק כמו שאתם אוהבים, ורק אז, העירו את הילדים.

 

 

איפה החולצה עם סמל בית הספר?

בוקר הוא הזמן הגרוע ביותר לחיפושים אחר בגדים אבודים. לכן, עשו לעצמכם ולילדים טובה, והכינו ערב קודם את כל הסט ליום שלמחרת. כן כן, גם את שלכם! ערב קודם זה בדיוק הזמן לבדוק האם צריך להביא למחרת חולצה לבנה, או נעלי ספורט לשיעור התעמלות. כי להגיע לרכב, לחגור את כולם ואז לשמוע שבדיוק היום יוצאים לסיור וצריך להצטייד בכל כך הרבה דברים שממש לא בנמצא..זה פשוט מתסכל וחבל על המריבה.

 

 

זה קורה במשפחות הכי טובות - גם במשפחת דוידי:

https://www.facebook.com/211594876089731/videos/221057178476834/

 

 

מוזיקה

היא משמחת, היא ממלאה באנרגיות, והיא בדיוק מה שאתם צריכים כדי שהבוקר שלכם יתחיל בטוב. אה כן, והיא תעזור גם לקטנטנים ולגדולים, לצאת מהמיטה מחוייכים. אז היו אמיצים, בחרו שיר שיזרים אנרגיות טובות לכם ולילדים, ואל תהססו להגביר את הרמקולים.

 

 

אוכל מראש

בדיוק כמו עם הבגדים, שעות הלחץ של הבוקר הן ממש לא הזמן להתלבטויות מה יתחשק לילדים לאכול במסגרות. כבר ערב קודם, הכינו להם את הארוחה ושמרו במקרר. מומלץ ביותר להכין מראש תכנית שבועית כך שתדעו מראש באילו מצרכים להצטייד כשאתם בקניות וסידורים.

הורה וילדה

הורה וילדהצילום: שאטרסטוק

 

להזכיר לעצמכם מה חשוב

אמנם זה הטיפ האחרון אבל חשיבותו בהחלט לפני הכל. זכרו, שאת החוויות שהילד עובר בבוקר, הוא לוקח איתו להמשך כל היום. לכן, גם כשאתם מרגישים שאתם כבר לא עומדים בעומס ובלחץ, עדיף שהילד יאחר מעט לבית הספר אבל ייצא מהבית מחוייך וגדוש במטענים חיוביים, מאשר שיגיע בזמן, עם פרצוף מריר וכעסים. אז לא משנה איזה בוקר עברתם, שתי דקות לפני היציאה מהבית, חבקו אותם חזק, וספרו להם כמה הם נהדרים כי בסופו של דבר, אלה הדברים החשובים.