אולמות החתונה הכי טובים בישראל

עונת החתונות כבר כאן ואיתה מבול של הזמנות שמעלים את פנקסי הצ‘קים לכוננות הגבוהה ביותר. אנחנו בכיפה בדקנו את המקומות הכי שווים, מגזריים ומיוחדים בישראל - ויצאנו עם חור בכיס ומשקל עודף

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/04/13 15:38 יח באייר התשעג

אולמות החתונה הכי טובים בישראל

האקסלוסיבי - חוות רונית

אחד המקומות היוקרתיים והמרשימים ביותר להתחתן בהם הוא בוודאי חוות רונית - גן אירועים אקסלוסיבי במיוחד, הממוקם סמוך לכפר שמריהו שבשרון. חתונה צנועה ל-400 איש תעלה לכם, במקרה הטוב, 140,000 שקלים חדשים. אבל בדרך כלל, אם כבר הגעתם לחוות רונית, הזמנתם אלפי אורחים.

הסלבריטאים הגדולים בישראל ואנשי העסקים ה“כבדים“ ביותר, לא מפספסים חתונה במקום היוקרתי הזה. המליונרית הישראלית ירדנה עובדיה, למשל, הספיקה לחתן את בתה אורטל בחוות רונית, במה שנחשב עד כה לחתונה היקרה ביותר אי-פעם בישראל: כ-7 מיליון שקלים. וגם ציפי חוטובלי שלנו צפויה להתחתן במקום עם בחיר לבה, בחודשים הקרובים. נמשיך לעקוב.

הממלכתי - בנייני האומה

יש לכם 1,000 מוזמנים ולא מצאתם אולם מתאים? אתם מוזמנים להגיע לבנייני האומה בירושלים, כי מה שטוב לנשיא ארה“ב ברק אובמה ולאירועים החשובים בישראל - יכול להיות טוב גם בעבורכם. אולם ”טדי“ החדש, המיועד לחתונות בקומפלקס, משלב עץ ואבן ירושלמית ומציע לכם גם למעלה מ-300 מקומות חנייה נוחים עבור האורחים שלכם. המחירים - דווקא לא בשמיים, כך שהמקום הפך לאופציה המועדפת על מי שמעוניין להתחתן בבירה וברוב עם.

המגזרי - הדר דימול

אף יותר מ“חוק הדתיים השלובים“, לא תמצאו דתי או דתייה שלא ביקרו לפחות פעמיים באולם האירועים ”הדר דימול“ שבבורסה ברמת גן. לפחות פעמיים אמרנו? המהדרין מבלים שם אחת לחודש. המחיר עממי, המיקום מרכזי (ליד תחנת הרכבת ארלוזורוב), האולם גדול ומאפשר חתונה על הגג, עם נוף עירוני לתל אביב ורמת גן. הפלוס המרכזי הוא ללא ספק הנוף והמיקום והעובדה שאף אחד לא יוכל לתרץ לכם שאין לו מושג איך להגיע (הוא הרי היה פה לפחות פעמיים). אך זה גם המינוס: קצת מבאס להתחתן במקום שאתה מכיר בעל פה. וגם, החנייה בתשלום.

המפואר - כתר הרימון

אמנם פחות מרשים מנופיה של חוות רונית, אך ”כתר הרימון“ טוען לכתר מרכז האירועים המפואר בישראל. המקום בנוי בסגנון אירופה הקלאסית ומתגאה בהכשר גלאט (הרב לנדא), מה שהפך אותו לאופציה מרכזית עבור הקהל הדתי והחרדי (גם בשל האפשרות להפרדה מוחלטת בין גברים ונשים במהלך האירוע). האולם יכול להציע לכם עד 1,500 מקומות ישיבה בו זמנית והוא כולל גן אירועים ענק ואוכל שזכה אצלנו לניקוד גבוה במיוחד (יחסית לחתונות, כן?).

הנוצץ - ”אבניו“ - קריית שדה התעופה

עוד מילדות רציתם להתחתן בארמון? לא צריך ללכת רחוק, מספיק עד נתב“ג: הפלא האדריכלי המרשים ביותר בתחום אולמות השמחות היא ללא ספק קריית שדה התעופה - ”אבניו“ - שאמנם דורשת השקעה עיצובית מבפנים, אך מדהימה ומרשימה במיוחד מבחוץ. ”אבניו“ הציב רף גבוה ליתר האולמות בישראל, בעיצוב יוצא דופן ששבה את לב הקהל והביא אל בית כתליו את החתונות המרשימות והיוקרתיות ביותר. היתרונות: מיקום מרכזי, חנייה מסודרת, סוויטה מפנקת לחתן ולכלה, מעצבים מוכשרים ועיצוב מדהים. החסרון: תתכוננו למחיר.

הכי גבוה - ”גג העולם“ - מגדלי עזריאלי

מהקומה ה-49 של מגדלי עזריאלי בתל אביב, הכל נראה טוב יותר - בטח החתונה שלכם. גם אם האוכל לא יהיה 100% וגם אם הלהקה תשעמם, את הנוף יהיה קשה לשכוח. אולם האירועים ”גג העולם“ הוא המקום הגבוה ביותר להתחתן בו, הכי קרוב לכיפת השמיים - אם תרצו. הוא מתאים לעד 400 מוזמנים, מציע אופציות מגוונות לתפריטים יוצאי דופן וכולל - תאמינו או לא - גם חנייה מסודרת, למרות המיקום המרכזי.

הכי דרום במרכז - ויטראז‘ בנס ציונה

אין דבר מלחיץ יותר מלקבל מעטפת הזמנה לחתונה מחבריכם שגרים בדרום הארץ. אתם חוסכים לדלק, מפנים את היום ופתאום כשאתם פותחים את המעטפה אתם מגלים שהזוג המאושר החליט לפנק אתכם בחתונה באולמי ויטראז' ברחובות. נו, יצאתם בזול. חופה בחוץ או בפנים, עם מיזוג או בלי, זה לא משנה. בלחיצת שלט ויטראז' ימטיר עליכם גשם של בלונים במחיר נוח הרבה יותר מהאולמות המגזריים של איזור המרכז. אם אתם גרים בצפון תשקלו אולי לפנות יום על מנת לנצל את האטרקציות שיש לעיר להציע לכם כמו למשל מכון ויצמן ו... טוב, אולי כדאי להגיע לקבלת פנים.

הכי בטבע - ”נוף הירדן“ במצפה יריחו

אל מול שקיעה שזה עתה יורדת בגווני סגול על נוף המדבר השקט של מדרונות ים המלח, אולמי ”נוף הירדן“ יערכו למענכם את החופה הכי קסומה שרק יכולה להיות. אולם פשוט שלא יעלה לכם יותר מדי שגם הופעה עם סנדלי שורש ושרוול תשתלב באווירה הפסטורלית-שנטית שלו. אם אתם בעניין של טבע זה הכי קרוב שיכול להיות, גם האולם עצמו הוא מעין אוהל ענק שבימי החורף נותן לחוש את הגשם אך גם להישאר יבשים. ובקיץ, מזגני ענק ומאוורי מים ינסו לצנן את החוגגים.

הכי נוח - כפר המכבייה

הנה אולם לזוגות שפשרות זה לא התחום שלהם. אם בנט החליט להביא לשם את וועידת הבית היהודי אין תעודת כשרות טובה טובה לכך שהמקום מוכן ומזומן לצפונבונים שביניכם שכסף, ברוך ה', לא חסר. מצויידים במאות אורחים תוכלו לקיים אירוע ענק ברמה של בוטיק ואם אפשר להתרווח במלון המקומי יום אחרי החופה ואולי גם לפני, אז למה לא בעצם? חגיגה לצד צמחיה ומדשאות במרכז נותנים את החושה כאילו אתם בצפון כשאתם בעצם במרכז, תחושה כאילו האורחים הגיעו בשבילכם, כשבעצם הם הגיעו לטעום ממנות השף. אבל העיקר שיגיעו, לא?

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן