בקיבוץ הדתי מחפשים מזכ"ל חדש

אמיתי פורת המשמש בתפקיד, עתיד לעזוב בשנה הבאה, וכעת המזכירות המורחבת מחפשת מזכ"ל חדש. המועמד נדרש להיות חבר באגודה, ויחל את תפקידו בקיץ 2021

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/20 12:07 טו בסיון התשפ

בקיבוץ הדתי מחפשים מזכ"ל חדש
מזכ"ל הקיבוץ הדתי היוצא אמיתי פורת, צילום: פלאש 90. גרשון אלינסטון

קול קורא יצא מהמזכירות המורחבת של הקיבוץ הדתי על מנת למצוא מזכ"ל חדש, שיחל את תפקידו בקיץ הבא. המזכ"ל הנוכחי אמיתי פורת עתיד לסיים את תפקידו בקיץ 2021, והמזכירות הקימה צוות איתור שימצא מזכ"ל חדש. בין דרישות התפקיד הוא כי על המועמד להיות חבר אגודה, נכונות לתפקיד ולעבור בדיקה בצוות האיתור שיבחן את יכולותיו הניהוליות וכישוריו הבין אישיים.

בהודעת הקיבוץ הדתי נכתב: "אנו מפרסמים 'קול קורא' שמזמין חברים וחברות בקיבוץ הדתי הרואים עצמם מתאימים לתפקיד, לפנות לצוות האיתור ולהציג מועמדותם. בכוונתנו להפעיל מנגנון איתור שונה במעט, ופתוח יותר מזה שבו השתמשנו בקדנציות קודמות.  בכדי לתת לקיבוצים מעורבות רבה יותר בהליך הבחירה, אנו נמליץ על 2-3 מועמדים מבין ההצעות שיונחו על שולחננו, ואלו ייפגשו עם מזכירויות הקיבוצים ויוכלו להמליץ איזה מועמד מועדף עליהם".

צילום: ללא

התפקיד של המועמד הנבחר יחל לכל המאוחר ב-15 ביולי 2021. המלצות הציבור למועמדים יגיעו יתקבלו עד ל-1 ביולי הקרוב, שיחול בעוד שלושה שבועות. מועמדים יתקבלו רק דרך מערכת האיתור והם אלו שיכריעו בסופו של דבר מי יהיה מועמד סופי.  המזכירות המורחבת תחל בדיונים, מי מהמועמדים שיקל את התפקיד, כבר בספטמבר הקרוב.