יעקב אילון עוזב את ערוץ 13

אחרי שהנחה תכניות אקטואליה וחדשות בכמעט כל ערוץ אפשרי, הודיע יעקב אילון לערוץ 13 כי הוא פורש מתפקידו לאחר קצת יותר משנה בערוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/20 14:47 יח באייר התשפ

יעקב אילון עוזב את ערוץ 13
יעקב אילון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

העיתונאי ומגיש החדשות המפורסם יעקב אילון הודיע כי הוא פורש מתפקידו מהנחיית התכנית "מהדורת חמש" בערוץ 13, וזאת רק לאחר קצת יותר משנה בתפקיד. בחשבון הטוויטר שלו הוא צייץ: "מודיע בזאת שנפרדתי לשלום מרשת ערוץ 13. מאחל לעובדים בחברת החדשות שיחזיקו מעמד. כבר עובד על כמה פרויקטים מעניינים. אחד מהם הוא 'הראש הדיגיטלי' עם פרופסור ישע סיון".  

אילון עבר בתחנות רבות במדיה הישראלית, היה ממייסדי ערוץ 2, ושם הגיש את המהדורה המרכזית לצד מיקי חיימוביץ' במשך 7 שנים. עם הקמת ערוץ 10 עבר להעביר את המהדורה המרכזית, שוב לצד חיימוביץ' במשך 12 שנים. גם בערוץ הראשון הנחה אילון את המהדורה המרכזית במשך כמעט שנתיים. בנוסף הגיש גם את המהדורה באתר וואלה למשך שנה וחצי.

לאחר תחנות רבות, בינואר של שנת 2019 החל אילון להגיש את המהדורה המוקדמת בערוץ 13 בשעה חמש. אך כעת לאחר שנה וארבעה חודשים הודיע כי הוא פורש לטובת פרוייקטים אחרים וחדשים שכנראה לא יעסקו בחדשות.  

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן