משבר הקורונה: השחקן שהפך לירקן כדי להתקיים

גיא לואל כמו רבים מחבריו לתעשיית הבידור, נותר ללא עבודה בתקופת הקורונה. אלא שבמקום להישאר על דמי אבטלה בחר לעבוד בירקנייה של בן משפחתו: "אני לא אוהב לשבת ולבכות שאין עבודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/20 21:18 טז באייר התשפ

משבר הקורונה: השחקן שהפך לירקן כדי להתקיים
"עדיף מלבכות". גיא לואל, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ההקלות אולי החלו, ויותר עסקים שבים לעבודה, אך האחרונים שיחזרו לפעילות הם שחקני התאטרון שכבר מתחילת המשבר נמצאים ללא עבודה. בעוד שרבים מהשחקנים מקבלים בלב כבד את המציאות וחיים מדמי אבטלה, או מחפשים פתרונות קטנים ושונים. אלא שיש גם כאלו שאזרו אומץ ועל אף התהילה בחרו לבחור במקצוע אחר על מנת להתפרנס בינתיים מתחומים אחרים. 

אחד מהם הוא השחקן גיא לואל, השחקן שפורסם מתפקידים רבים שעשה בטלוויזיה ובקולנוע, ביניהם "פולשוק", "חוכמת הבייגלה", "אלישע", וכן הצגות רבות בבימה ובבית לסין. לואל החליט כי הפרנסה חשובה לו והחליט לעבוד בירקנייה בנס ציונה של בן משפחתו. בראיון לynet אמר "אני לא אוהב לשבת ולבכות שאין עבודה, אז הגעתי לכאן, לעזור בעסק של קרוב משפחה".

"כשהבנתי שלא הולכות להיות הצגות ואין אופק - ידעתי שצריך לקחת את עצמי בידיים. אני מעדיף להזיז את עצמי מאשר לשבת בבית. לשבת ולבכות זה יפה, אבל אני מעדיף לעזור. אני לא רוצה שיגידו לי 'כל הכבוד'. זה המצב וזה מה שיש", מסכם לואל.