משרד פרסום חדש לעיריית ירושלים: גל-אורן-לרנר

משרד הפרסום, המנוהל על ידי אורן אלימלך ואבי לרנר , ושניהל בין השאר את קמפיין הבחירות של ש"ס, זכה במרכז שהוציאה עיריית ירושלים ויעניק שירותי אסטרטגיה עבור מגוון המגזרים בעיר

חדשות כיפה
א באדר התשפ
,
26 בפברואר, 2020 16:08
לרנר ואורן. זכו במכרז

לרנר ואורן. זכו במכרזצילום: יח"צ

משרד יחסי הציבור גל-אורן-לרנר זכה במכרז של עיריית ירושלים למתן שירותי פרסום במגזר החרדי, הדתי והערבי. המשרד, המנוהל על ידי אורן אלימלך ואבי לרנר אחראי בין השאר על קמפיין הבחירות של ש"ס ומעניק שירותי אסטרטגיה ופרסום לקבוצת ישראל היום. במרכז המדובר, המשרד גבר על מספר מתחרים, ביניהם חברות אפיקים, בולטון פוטנציאל, אשחר ופרסומי ישראל.

בירושלים גרים מאות אלפי תושבים המשתייכים בעיקר למגזר הדתי, החרדי והערבי. כמות התושבים הגדולה, כמו גם המגוון המגזרי מייצר תקציב פרסום גדול יחסית גדול בו עיריית ירושלים משתמשת. בתקציב זה מעתה, ישתמש משרד הפרסום החדש. 

עוד אין תגובות, היו הראשונים להגיב!
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר

רחוב יפו בסגר צילום: נתי שוחט, פלאש 90

תכנית הממשלה לסיוע למשק: 80 מיליארד ש"ח, מענקים לעסקים והלוואות בפריסה ארוכה

קרא עוד