לרגל סיום הקדנציה: יוגב סייר בעיר דוד

חבר הכנסת שעוד שוקל את עתידו הפוליטי, סייר היום בעיר דוד שבירושלים וקיבל אות הוקרה למען פועלו. יוגב הודה לנוכחים במקום על התשורה המכבדת וחיזק את ידי התושבים החיים במקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/20 16:44 כג בשבט התשפ

לרגל סיום הקדנציה: יוגב סייר בעיר דוד
יוגב בסיור, צילום: יח"צ

חבר הכנסת מוטי יוגב ערך היום (ג') סיור שורשים בירושלים הקדומה, לציון סוף הקדנציה, יחד עם שלושת יועציו, נטע כץ, דובי מגנהיים ועקיבא לם. הסיור התמקד בתגליות ובתכניות החדשות של אתר עיר דוד. בהמשך, סיירו יוגב וצוותו עם אנשי 'עטרת כהנים' בכפר התימנים, שם נפגשו עם תושבים מקומיים. יוגב, שעוד שוקל את עתידו, קיבל אות הוקרה מ'עטרת כוהנים', על פועלו למען בניין ירושלים.

יוגב כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "בעיר דוד הלכנו בדרך עולי הרגלים, בה עלו אבותינו לבית המקדש לפני אלפיים שנה. בהמשך סיירנו בכפר התימנים, ופגשנו ביהודים האמיצים החיים בכפר השילוח, למרות האתגרים הביטחוניים והחיים המורכבים."

"תודה גדולה לעמותת אלעד ולדוידל'ה העומד בראשה ומנגיש את עיר דוד לעם ישראל ולעולם כולו" הוסיף יוגב, "תודה גדולה לעטרת כהנים ולמתי דן העומד בראשה, עמותה המחזקת את האחיזה היהודית במקומות היותר מאתגרים במזרח ירושלים."

יוגב. מחויך מתמיד

יוגב. מחויך מתמידצילום: יח"צ

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן