הרב פרץ נפגש עם המורה שהותקף בידי תלמיד: "נדאג למעמד המורה בישראל"

שר החינוך רפי פרץ נפגש עם המורה שי שמש שהותקף בשבוע שעבר על ידי תלמיד: "שמח שננקטו צעדים משמעתיים וחינוכיים. מביע את הערכתי אליך, מחזק את ידך. אנחנו נדאג למעמד המורה בישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/20 11:33 טז בשבט התשפ

הרב פרץ נפגש עם המורה שהותקף בידי תלמיד: "נדאג למעמד המורה בישראל"
צילום: ללא

שר החינוך רפי פרץ נפגש היום (ג') עם המורה שי שמש שהותקף בשבוע שעבר על ידי תלמיד בבית הספר בו הוא מלמד. 

השר אמר לשי, "אני רוצה להביע את הערכתי להחלטה שלך, לאחר שירות כמג"ד בצה"ל, להחליט לבוא למערכה של "טובים לחינוך" – אני רואה בזה ברכה לחינוך בישראל. שמעתי בצער גדול על האלימות שהופעלה כלפיך מצד תלמיד בבית הספר. אני שמח שננקטו צעדים משמעתיים כלפיו וגם צעדים חינוכיים, במפגש שלך איתו בו הוא מביע את צערו ואת נכונותו להתחיל תהליך אחר וחדש".

;

השר ניצל את ההזדמנות במפגש להעביר מסר לכלל המורים בישראל: "אני רוצה לומר לכל המורים, אנחנו נדאג למעמד המורה. נדאג שהמעמד הזה יהיה הכי איתן שיש. המורים זהו הון עצום של מדינת ישראל ותרומתם לא תסולא בפז לבניית החינוך בישראל". 

השר חיזק את שי וביקש ממנו לא להתאייש, "על אף הפגיעה בך, אני מחזק את ידיך להמשיך במערכה, עוד נכונו לך תפקידים רבים במערכת. אני רואה את היכולות שלך ואני מצר על מה שהיה, מחזק אותך וסמוך ובטוח שנראה אותך צומח במעלה הדרך של החינוך בישראל". 

שי הודה לשר החינוך פרץ על המפגש ואמר: "תודה רבה לשר, הרב והמפקד. אנחנו מבינים את המסר מתוך האירוע הזה, גם אני ברמה האישית, וגם בתוך בית הספר. אנחנו רק נצא מזה חזקים מהמקרה".