חיים לוינסון ואראל סג"ל כבר לא

הכתב הפוליטי של "הארץ" הודיע כי יפסיק לשרד ברדיו 103 בצוותא עם העיתונאי אראל סג"ל. לוינסון נפרד בטוויטר "תודה על ההזדמנות". ייתכן כי עזיבה זו נועדה במטרה להחליף את עמית סגל ב"דקלסגל"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 08/01/20 17:17 יא בטבת התשפ

חיים לוינסון ואראל סג"ל כבר לא
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

העיתונאי הפוליטי של "הארץ" חיים לוינסון, מודיע היום (ד') כי יפסיק לשדר ברדיו עם עיתונאי התאגיד, אראל סג"ל. לוינסון כתב בחשבון הטוויטר שלו "אני נפרד בימים אלו מרדיו 103. אמנם זה רק היה עבודה צידית אבל הכי כיפית שהיתה לי שנים. פאן טהור עם האנשים הכי טובים. רדיו מקצועי מצד אחד ומשפחתי מצד שני, תמיד מעניין ומפתיע."

"אני רוצה להודות לאראל סג"ל שהיה כיף לריב איתו למרות שלפעמים נמאס", הוסיף לוינסון בציוץ הפרידה שלו, והודה בסיום לערוכי התכנית, טכנאי התכנית, למנכ"ל ולסמנכ"ל. לוינסון נולד למשפחה חרדית, משמש כתב פוליטי ב"הארץ" כאמור, ועד היום גם שדר ברדיו 103 יחד עם סג"ל. 

בתוך כך, מאוחר יותר דווח כי לוינסון עזב את תפקידו הנוכחי בכדי להחליף את עמית סגל בתכנית דקלסגל. לוינסון צפוי גם לשדר את התכנית מחר עם ירון דקל, אך הפרטים טרם נסגרו סופית.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן