בכיר תאגיד השידור כאן עובר לחברת סטארטאפ חדשה

לאחר 20 שנה בתעשיית התקשורת, מי ששימש משנה למנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור כאן 11, עובר לתפקיד חדש בארגון Start-Up NATION Centeral. מנשה: "מוקיר את האמון שניתן בי לאורך כל הדרך"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 26/12/19 08:31 כח בכסלו התשפ

בכיר תאגיד השידור כאן עובר לחברת סטארטאפ חדשה
צ'יקו ושרה נתניהו, צילום: אוליבייר פיטוסי/פלאש 90

צ'יקו מנשה, מבכירים העיתונאים בארץ, הודיע אמש (ד') לתאגיד השידור כאן 11 על פרישה מתפקידו. צ'יקו עבד בתעשיית התקשורת למעלה מ - 20 שנה.

מנשה כתב בחשבון הטוויטר שלו: הודעתי היום למנהל חטיבת החדשות ברוך שי על סיום עבודתי בתאגיד השידור הישראלי. אחרי יותר מ -20 שנה כעיתונאי, בדרך שהחלה ברשות השידור שם שימשתי בתפקידי האחרון מנהל רשת ב', לאחר מכן בחדשות 2, חדשות 10, והסתיימה בתאגיד השידור כמשנה למנהל חטיבת החדשות, אצא לדרך חדשה."

"אני צפוי להיכנס לתפקיד סגן נשיא (VP) בארגון Start-Up NATION Centeral, בישר מנשה, "החלטתי להצטרף לארגון אחרי שלמדתי על אימפקט יוצא דופן שהוא מייצר, במסגרת פעילותו בסביבת הסטארטאפים הישראליים הן בארץ, הן מול העולם, ללא מטרות רווח."

"הודיתי הערב לברוך שי על האמון שנתן בי, על דרך משותפת שהיתה מלמדת ומאתגרת. הבעתי גם הערכה על המקום שהוא הצליח להביא אליו את החטיבה, בתווך זמן כל כך קצר. מעריך מאד את העבודה המאומצת של כל עיתונאי ועובדי החטיבה. במייל פרידה מהם הערב הבעתי תקווה ששימשתי להם לעזר, לעתים גם למשענת, ובעיקר שעשיתי את מה שמנהל צריך לעשות: לגרום ולאפשר לעובדים להצליח, וכמה שרק אפשר ליהנות מהעבודה."