מיכל סלומון חגגה בר מצווה לבנה הבכור

מיכל סלומון שאיבדה את בעלה בפיגוע בחלמיש, חגגה השבוע בר מצווה לבנה הבכור: "בזכות גבורתו של אלעד..... אנחנו פה להמשיך את השמחה שכל כך איפיינה אותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/19 10:09 יג בכסלו התשפ

מיכל סלומון חגגה בר מצווה לבנה הבכור
מיכל סלומון, צילום: באדיבות המצולמ

השבוע חגגה מיכל סלומון, שאיבדה את בעלה אלעד הי"ד, שנרצח בפיגוע הקטלני בנווה צוף יחד עם אביו ואחותו , בר מצווה לבנה הבכור. בפוסט מרגש היא כותבת על התחושות לחגוג בר מצווה ליתום ומודה על כל יום. 

מיכל כותבת שלמרות שלכאורה מדובר באירוע של ילד יתום, השמחה היתה גדולה: "בר מצווה ליתום. איזה עצוב זה נשמע, אהה ? נער קטן, עצוב, מבט קודר, דמעה יורדת על הלחי....אז זהו שלא.
אתמול חגגנו בר מצווה לבנינו בכורנו אבינעם היקר. בנינו. של אלעד שלי. אומנם אלעד לא עלי אדמות אבל עדיין נוכח וחי בתוכינו ❤ ובמילה אחת היה אירוע... שמח !! בשתי מילים - שמח ומדהים !! ואפשר לתאר את זה בעוד הרבה. אבל היה פשוט טוב !"

בהמשך מיכל מודה על הטוב בחייה יחד עם החוסר: "נכון, מעבר לתזכורת היומיומית (טוב, שעה שעתית) שאלעד לא איתנו, האירועים באים ושמים זרקור על החוסר. אבל גם ברגעים האלה אני מזכירה לעצמי שבורכתי בהרבה דברים טובים בחיים המורכבים האלה. זכיתי ב13 שנים מיוחדות עם אלעד ! זכינו להביא יחד 5 ילדים מדהימים ! זכינו לחיות חיים שמחים ומלאים ! זכיתי במשפחה תומכת וחונקת מאהבה ! זכיתי בחברים מדהימים שתמיד כאן לעזרה! 
ובזכות גבורתו של אלעד..... אנחנו פה להמשיך את השמחה שכל כך איפיינה אותו. אז השמחה מהולה בעצב, אבל אני בוחרת בשמחה !"

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156963684569370&set=a.10150708075209370&type=3