מגיש הטלוויזיה שלא ידעתם שהוא דתי: "אני לא מרגיש שאני מפסיד כשאני שומר שבת"

הוא איש רדיו, שהחל להופיע ממש לאחרונה על מסך הטלוויזיה שלכם, ואנחנו גם גילינו שהוא דתי. הכירו את דניאל ציוני: מגיש תכנית בוקר ב 99.5 רדיו חיפה ופאנליסט בערוץ 12 בתכנית tvbee. "אני חי את החיים במלואם מראשון עד חמישי, ואז כשנכנסת שבת מתארגן והולך לבית הכנסת"

חדשות כיפה נעמה כהן, חדשות כיפה 10/12/19 20:03 יב בכסלו התשפ

מגיש הטלוויזיה שלא ידעתם שהוא דתי: "אני לא מרגיש שאני מפסיד כשאני שומר שבת"
דניאל ציוני, צילום: באדיבות המצולם

דניאל ציוני, 26, שדרן רדיו, שהחל לאחרונה להפציע על מסך הטלוויזיה בערוץ 12 בתכנית TVbee, וודאי ייראה לכם כאיש תקשורת נלהב ומוחצן - אבל הוא בעצם  בחור דתי שגדל בחיפה, ולמד במסגרות חינוך דתיות. התפקיד הראשון שלו היה מפיק ברדיו חיפה, ולאחר מכן התפרסם כאשר יצא להשקות וקטל את הלבוש של האנשים בהשקות או בתכניות טלוויזיה, במעין "משטרת אופנה". 

בראיון שהעניק למקומון החיפאי "חי-פה", סיפר ציוני כיצד הוא מצליח לשלב את אורח חייו המסורתי עם עבודתו בתקשורת. חשוב לי מאוד לשלב את הערכים שלי בתחום השואו ביז. "אני הולך עם ציציות בחוץ בהשקות. גם אם אני הכי מוחצן, אני לא מוותר על הכיפה והציציות, זה מי שאני. הציציות הן קידוש השם. אין יותר מדי דתיים מוחצנים, אנחנו מיעוט בתקשורת. מבחינתי אם תלמידים בבית הספר הקודם שלי יבנה רואים מה יצא ממני, אני עשיתי את שלי”.

דניאל ציוני

דניאל ציוניצילום: באדיבות המצולם

עוד אמר ציוני בראיון כי הוא מרגיש פורץ דרך במגזר הדתי - “חשוב שעוד צעירים ידעו שאין רק מסלול אחד, יש עוד מסלולים. אני חי את החיים במלואם מראשון עד חמישי, ואז כשנכנסת שבת, אני שם את הנייד על שקט, מתלבש, מתארגן והולך לבית הכנסת עם אבא שלי ואחי. אנחנו יושבים כל המשפחה אוכלים, מתעדכנים ומדברים ואז אני הולך לעיתונות ולספר. כל שבת אני קורא ספר. אני לא מרגיש שאני מפסיד משהו, כשאני שומר שבת”