רזי ברקאי נגד עמית סגל: למה חופש בשבת זה בסדר?

המגיש הבכיר בגלצ תקף את פרשן חדשות 12, שהעביר ביקורת על המשנה לפרקליט המדינה שיצאה לחופש בזמן שימוע ראש הממשלה: "כשאתה יוצא לחופשה מדי סופשבוע זה בסדר כי זה במצוות שמיא", כתב בלעג. סגל בתגובה: "ציוץ דבילי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/19 15:23 ז בתשרי התשפ

רזי ברקאי נגד עמית סגל: למה חופש בשבת זה בסדר?
רזי ברקאי, צילום: פלאש 90

רזי ברקאי נגד עמית סגל. לאחר שפרשן חדשות 12 תקף הבוקר בחשבון הטוויטר שלו את המשנה לפרקליט המדינה, ליאת בן ארי, שיצאה לחופשה משפחתית בזמן השימוע שנערך לראש הממשלה נתניהו בימים אלו, כאשר היא היתה הממונה על החקירות בפרקליטות המדינה, מגיש גלי צה"ל הוותיק לא נשאר חייב. 

בציוץ לעגני בטוויטר כתב ברקאי: "עמית סגל יקירי. אני מבין שכשאתה יוצא לחופשה מדי סופשבוע גם כשהמדינה מתהפכת זה ממש בסדר כי זה במצוות שמיא. כשליאת בן ארי, באישור היועמ"ש, יוצאת לחופשה משפחתית ונופשת לכמה ימים זו עילה להתגולל עליה. סחתיין".

הציוץ של רזי ברקאי

הציוץ של רזי ברקאיצילום: צילום מסך

עמית סגל כתב בתגובה לציוץ: "אחד הציוצים הדביליים".

מוקדם יותר תקף סגל את בן ארי, וכתב כי היציאה שלה לחופשה בזמן השימוע היא חוצפה: "היעדרות משימוע לצורך חופשה בדרום אפריקה היא מהלך סביר במקרה שהנופשת לא חשובה או שההליך לא חשוב. כיוון שהנופשת חשובה וההליך חשוב אז מדובר באמת בחוצפה שמעידה: לא משנה מה תגידו שם, אותי לא תשכנעו". כתב סגל, ובהמשך הוסיף ציוצים נוספים בנושא.