צפו: פיצוץ בשידור חי בין ינון מגל ובן כספית

המגיש והעיתונאי בן כספית כינה את אבישי עברי "אפס" לפני שהועלה לשידור בתכנית שלו ושל ינון מגל ב-103fm, אך לבקשת עברי - לא חזר בו מדבריו. אבישי עברי ירד מהקו, והדבר הוביל לריב קשה בין שני המגישים. מאוחר יותר היום בשידור חזר בו כספית מאמירתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/09/19 17:11 כד באלול התשעט

צפו: פיצוץ בשידור חי בין ינון מגל ובן כספית
פיצוץ בין כספית למגל, צילום: צילום מסך

פיצוץ תקשורתי: צמד המגישים ב103FM העלו לשידור את אושיית הרשת אבישי עברי בעקבות פוסט שכתב ("מתי יעשו סרט על זה שרבין חתם הסכם כושל שנתן נשק לטרוריסטים ובגללו נרצחו פה 1,500 איש? אפשר לקרוא לו 'ימים נוראים'"). טרם עלה עברי לשידור, ורק בעקבות הדיון על כך - נגרמה סערה-רבתי באולפן בין השניים.

"עברי צייץ סדרת ציוצים מטומטמת להחריד ומתועבת ואני שואל את עצמי למה הסכמתי שהוא יעלה לשידור", אמר כספית. "הוא צייץ 'מתי יעשו סרט על כך שרבין חתם הסכם כושל שנתן נשק לטרוריסטים ובגללו נרצחו 1,500 איש", השיב ינון. כספית ענה לו: "אז תגיד לאפס הזה שיעשה סרט. הוא אותו האיש שעשה סרטון בחירות שמאחוריו תמונה של בית קברות צבאי. אני אגיד עליו את דעתי כל עוד יש כאן חופש ביטוי. בנוסף אני רוצה לקעקע את האירוע הזה שהימין הוא אלים והשמאל הם חננות וסחים".

כאשר אבישי עברי עלה לשידור הוא פתח ואמר שהוא דורש מכספית שיתנצל בפניו. כספית סירב, ועברי ניתק את השיחה לאחר שכינה את כספית "סמרטוט רצפה, אפס אפסים". בהמשך אמר מגל שחשב שיהיה מעניין לדבר עם אבישי. "אני מצטער שהסכמתי שתעלה את האידיוט הזה לשידור", השיב כספית. "מה העניין לקלל?", תהה מגל. "לעשות לך רשימה של כל הדברים הלא רציניים אצלך?", השיב כספית בטונים גבוהים. "אני נגרר לכאן כל בוקר בשערותיי. לא טוב הסגנון שלי? ניפרד כידידים. פעם אחרונה שהערת לי על הקללות. בפעם הבאה, באותו הרגע אני כבר לא פה".

מאוחר יותר חזר בו כספית מאמירתו, בתכניתו עם אריה אלדד, ואמר כי טעה כשכינה את עברי 'אפס', ואמר: "אשתדל לא להשתמש במילים האלה - אבל אני באמת בז לו".