מגיש הטלוויזיה שלא מפחד לחבוש כיפה שחורה – ולא הכרתם!

אבי כאכון מגיש בערוץ 24 תכניות מוזיקה, בקשת 12 הוא קיבל תכנית שנקראת "כמעט שבת שלום", הוא משדר גם ברדיו אמצע הדרך, וכותב על מוזיקה במאקו. ולמרות שלרוב אנחנו רגילים לראות מגישים וכתבים דתיים רק בתחומים רציניים כמו פוליטיקה, כאכון מבהיר כי לעולם לא יוותר על הכיפה שלו

חדשות כיפה נעמה כהן, חדשות כיפה 03/09/19 12:39 ג באלול התשעט

מגיש הטלוויזיה שלא מפחד לחבוש כיפה שחורה – ולא הכרתם!
כמעט שבת שלום, צילום: לוגו התוכנית

בחודשים האחרונים אבי כאכון מככב בלא מעט פלטפורמות, שנראות מהצד פחות קונבנציונליות לאדם חובש כיפה – בערוץ המוזיקה 24 ובקשת 12. כאכון (43), נשוי ואב לארבעה ילדים המתגורר בפרדס חנה, וגם פעיל שם כחבר המועצה.

בראיון שהעניק בעבר לאתר הידברות סיפר כאכון כי "השליחות שלו היא להיות בטלוויזיה". ולכן הוא משתדל שהכל ייעשה באופן שיישמח את הקב"ה. "ככה למשל העורכים שלי יודעים שלא משדרים תכניות שלי בשבת, בשום מצב. בכל התוכניות שלי אני חובש כיפה, אף פעם לא מוותר על זה. ואולי הדבר שהכי משמח אותי בכל העניין, זה שאני יודע שהתוכנית שלי מקרבת לה' הרבה חילונים". טען אז.

https://www.instagram.com/p/BzsfAQ8HBmn/

בקשת 12 הוא הגיש תכנית שאירח בה זמרים, אמנים ופוליטיקאים ביום שישי, והיא נקראה "כמעט שבת שלום".

https://www.facebook.com/miri.regev.il/videos/972934939583652/?v=972934939583652

כיום ניתן לראות אותו ממש מדי יום חמישי מגיש לצד מגי טביב (פליטת האח הגדול) תכנית מוזיקה מהשטח - הוא פוגש אזרחים וחיילים שמבקשים להקדיש שיר לבן משפחה או חבר, ולהעביר ד"ש בשידור חי. אנחנו שמחים שיש מי שמתגאה ביהדותו ומצליח לשלב אותה בצורה כל כך נפלאה בעבודתו.

https://www.instagram.com/p/B1Jc1e1n_rN/

https://www.instagram.com/p/B1oPgzLnM3n/