מהשומרון לירושלים: דינה כהן מונתה לסמנכ"לית המשרד רן לוי+

דינה כהן, מנהלת הפרסום והשיווק של המועצה האזורית שומרון, היא הסמנכ"לית החדשה במשרד הפרסום רן לוי+ השוכן בירושלים

חדשות כיפה שירה זהבי, חדשות כיפה 01/09/19 16:54 א באלול התשעט

מהשומרון לירושלים: דינה כהן מונתה לסמנכ"לית המשרד רן לוי+
דינה כהן, צילום: יח"צ

דינה כהן (32), נשואה ואמא ל-4, מנהלת הפרסום והשיווק של המועצה האזורית שומרון, עוברת לאחר 4 שנים בתפקיד למשרד הפרסום הוותיק והמוביל בירושלים, רן לוי+.

לכהן תואר ראשון ושני בתקשורת שיווקית ופוליטית וכן ניסיון רב בתחום התקשורת והפרסום: היא ניהלה פרויקטים בתחום הניו-מדיה והפקת סרטים, דיבררה גופים פוליטיים ורשויות מקומיות. משנת 2015 שימשה בתפקיד מנהלת הפרסום והשיווק במועצה האזורית שומרון, לצידו של ראש המועצה, יוסי דגן. דינה כהן הקימה את  מערך הדיגיטל, הפרסום והשיווק של המועצה האזורית שומרון - שלא היה קיים עד אז.  היום, לאחר הובלת קמפיינים רבים ויצירת כלים דיגיטליים ועדכניים בשומרון, היא ממשיכה לתפקיד הבא: סמנכל"ית של משרד הפרסום המוביל בירושלים "רן לוי+".

במסגרת תפקידה כסמנכל"ית ב"רן-לוי+" תוביל  דינה כהן בין היתר את מחלקת הדיגיטל של המשרד.
דינה כהן ציינה: "אני גאה על ההזדמנות שהייתה לי לעבוד לצידו של יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון - מנהיג משכמו ומעלה שתורם המון לתושבי המועצה ולתושבי יהודה ושומרון בכלל. אני מודה לרן לוי על הזכות להצטרף ולהוביל יחד איתו צוות מוכשר ואיכותי".

רן לוי בעלים של רן לוי+: "אני שמח על הצטרפותה של דינה, ואני בטוח שהיא תוסיף רבות למשרדי ותוביל אותנו להצלחות והישגים רבים בכל התחומים והאתגרים העומדים בפנינו".