ראשי ישיבות ההסדר התכנסו לדבר על אתגרי התקופה

יום עיון מקצועי לכלל ראשי ישיבות ההסדר התקיים היום. הרב דרוקמן אמר לנוכחים: "תלמידי ישיבות ההסדר הנם חיילים לומדי תורה הזהים לחיילי יהושע בן-נון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/19 14:30 יב באב התשעט

ראשי ישיבות ההסדר התכנסו לדבר  על אתגרי התקופה
ראשי ישיבות ההסדר, צילום: ראובן כהן

הבוקר (ג) נערך בבית הארחה עין-צורים כנס לכלל ראשי ישיבות ההסדר על אתגרי התקופה בהובלת איגוד ישיבות הסדר. עשרות ראשי הישיבות נפגשו לשיח משותף והשתתפו בהרצאות ובשיחות מקצועיות של דוברים שונים ביניהם נשיא ישיבת רמת גן הרב יעקב אריאל, אל"מ (מיל') טל בראון- לשעבר רמ״ח איסוף קרבי ומפקד בסיס ההדרכה החילי, פרופ' תמיר ליאון שדיבר על מאפייני דור ה-Z, העיתונאי ד"ר אבישי בן חיים אשר העביר הרצאה על זרמים ותמורות בעולם החרדי ועוד.  

יו"ר מועצת איגוד ישיבות ההסדר הרב חיים דרוקמן פתח את היום באומרו: "ישיבות ההסדר הן הביטוי החזק והמבטא ביותר את תקומת עמנו המחודשת. הצבא הוא זה שמגן על הארץ, ובו משרתים טובי בחורינו, תלמידי ישיבות ההסדר הנם חיילים לומדי תורה הזהים לחיילי יהושע בן-נון". הרב דרוקמן המשיך ואמר "ערכם של תלמידנו יקר מאוד לא רק בהיבט הצבאי, אלא גם בהיבט הלאומי; הם אנשי תורה שנושאים בעול עם הציבור ושותפים למאמץ הגדול ביותר של עמנו – ביטחון".

הרב אייל גריינר, ראש ישיבת ההסדר בטפחות וחבר מועצת איגוד ישיבות ההסדר סיכם את היום: "כינוס ראשי ישיבות ההסדר אליו הגיעו מכל קצות הארץ במטרה לדון במגוון סוגיות ואתגרים של עולם התורה בכלל ושל עולם ישיבות ההסדר בפרט – מהווה ברכה בעצם קיומו וקל וחומר בשל חשיבות הדברים שנדונו בו. אני תפילה שהצלחת יום זה תביא לימים ברוכים שכאלה גם בעתיד".