כ-1000 איש בשיעור האחרון של סיוון רהב מאיר

אשת התקשורת המוערכת יוצאת לשליחות בת שנה בארצות הברית. המונים הגיעו להיפרד מהשיעור השבועי שלה בירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/19 21:37 ו באב התשעט

כ-1000 איש בשיעור האחרון של סיוון רהב מאיר
צילום: כיפה

אשת התקשורת, סיוון רהב מאיר ומשפחתה, יוצאים לשליחות בת שנה בארצות הברית. הערב (ד') התקיים השיעור השבועי האחרון של רהב מאיר בירושלים, כאשר המונים הגיעו לצפות בה בפעם האחרונה. 

העיתונאית הוותיקה, נשואה לידידה מאיר ואם לחמישה, מעבירה מדי שבוע שיעורים על פרשת השבוע למאות משתתפים, ובשידור חי לעוד עשרות אלפים ברחבי העולם. השיעורים שלה הלכו וגדלו, והפכו לחוויה ירושלמית. 

צילום: כיפה

רהב מאיר הודיעה על עזיבתה בפוסט מרגש בפייסבוק בו הסבירה כי לאחר שהעבירה מספר הרצאות בארה"ב היא ובעלה קיבלו הצעה מארגון "המזרחי העולמי", לבוא לשנה לניו יורק ולהרצות בפני הקהילות היהודיות המקומיות: "זו הצעה מאתגרת, מפחידה ומלהיבה. התלבטנו, התייעצנו והסכמנו. בהתרגשות רבה ובתפילה להצליח במשימה". 

אשת התקשורת המוערכת הבהירה כי הם לא יעזבו את תחומי העיסוק הנוכחיים שלהם בכלי התקשורת:  "אנחנו מקווים לפעול שם רבות, אבל להמשיך גם משם בעיסוקים ובמקומות העבודה האהובים שלנו (מ"החלק היומי" ועד לטלוויזיה ולתכנית בגלי צה"ל). אנחנו לא מתנתקים, חלילה, רק מתחברים לעוד אנשים. לאחים שאנחנו עדיין לא מכירים... אני כותבת את הטקסט הזה, עושה בראש רשימות של משימות ואריזות, ולמרות שיש עוד כחודשיים, כבר מתחילה להתגעגע".