למי שייך חשבון הטוויטר של אבנר נתניהו ?

לאחר שמאות אנשים החלו לעקוב אחרי חשבון טוויטר שנפתח בימים האחרונים, תחת שמו של בנו הצעיר של ראש הממשלה, בליכוד נאלצו להוציא הודעה כי מדובר בחשבון מזוייף. אחיו של אבנר, יאיר, קרא לעוקביו לדווח על החשבון

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/19 11:13 כא בתמוז התשעט

למי שייך חשבון הטוויטר של אבנר נתניהו ?
אבנר נתניהו, צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90

מי מטריל את אבנר נתניהו? בימים האחרונים נפתח בטוויטר חשבון תחת שמו של בנו הצעיר של ראש הממשלה נתניהו, והבוקר (ד') אף הגדיל לעשות וצייץ כי "עקב הבחירות החוזרות החלטתי לפתוח עמוד טוויטר. כפי שכולכם יודעים איני שש להשמיע את קולי בבמות ציבוריות אבל המצב ההזוי ששורר כעת ברשת שבו כל מאן דהו מרשה לעצמו להכפיש את משפחתי ואת מצביעי הליכוד באמירות מבישות ובחוסר כבוד מינימלי אינו מאפשר לי לעמוד מן הצד".

החשבון, המתהדר בתמונות משפחתיות של משפחת נתניהו, צבר למעלה מאלף עוקבים תוך מספר שעות, אלא שמהר מאוד התברר כי מדובר בחשבון פייק, שלא קשור לאבנר נתניהו. בנו הגדול של ראש הממשלה, יאיר, המנהל פעילות ענפה בטוויטר, כתב כי מדובר בחשבון 'פייק' וביקש מעוקביו לדווח לטוויטר על זיוף. גם בליכוד הוציאו הודעה רשמית כי מדובר בחשבון מזויף.

חשבון הטוויטר המזוייף של אבנר נתניהו

חשבון הטוויטר המזוייף של אבנר נתניהוצילום: צילום מסך

אבנר נתניהו (24) הוא הבן הצעיר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. בניגוד לאחיו הגדול ממנו, יאיר, הוא הקפיד לשמור במשך השנים על ריחוק מחשיפה ומהמצלמות, ולא הביע את דעותיו בציבור. מוקדם יותר השבוע השתתף במסיבה שארגנו בליכוד לרגל התאריך בו עקף אביו את בן גוריון, והפך לראש הממשלה בעל תקופת הכהונה הארוכה ביותר בהיסטוריה של ישראל, ואף נשא שם דברים, בניגוד למנהגו.