רינה מצליח מגיבה לסערה: ""לא תסתמו לי את הפה"

העיתונאית שכינתה את תומכי הימין ונתניהו "עדר עיוור", לא התנצלה ואף אמרה כי לא תתן שישתיקו אותה כפי שלא אפשרה כשמתחה ביקורת חריפה על אבי גבאי ובני גנץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/19 11:01 כז בסיון התשעט

רינה מצליח מגיבה לסערה: ""לא תסתמו לי את הפה"
רינה מצליח, צילום: Michal Fattal/Flash90

העיתונאית רינה מצליח הגיבה הבוקר (א') בחשבון הטוויטר שלה לסערה שעוררו דבריה, כשכינתה את מצביעי הימין ותומכי נתניהו "עדר עיוור".

"לא סתמו לי את הפה כשאמרתי שאבי גבאי בגד בבוחריו וצריך ללכת הביתה, לא סתמו לי את הפה כשאמרתי שמפלגת העבודה צריכה להתפרק, לא סתמו לי את הפה כשאמרתי שלבני גנץ אין מנהיגות ולא יסתמו לי את הפה גם היום", כתבה עיתונאית חדשות 12.

שלשום, במהלך דיון באולפן שישי, אמרה מצליח כי "בחודשים האחרונים זו שעת שפל של בוחרי הימין בישראל. הם תמיד החזיקו מעצמם, גם בליכוד ובמיוחד במפלגות שמימין לליכוד, מחנה אידאולוגי. אבל מה שאנחנו רואים בחודשים האחרונים זה שמחנה הימין התפשט מכל אידאולוגיה". בהמשך אמרה כי הימין עבר מאידאולוגיה לביביולוגיה.

בארגון 'בצלמו' לא אהבו את הדברים ומיהרו לשגר לנציב פניות הציבור, דוד רגב, תלונה בה נכתב כי "רינה מצליח משתלחת  ב35 מנדטים, זאת אומרת יותר ממיליון וחצי איש שבעיני רינה מצליח הם טיפשים". בארגון הוסיפו כי "עם כל הכבוד לחופש הביטוי אסור להכליל ולפגוע באוכלוסייה שלימה".