במכללת תלפיות לחינוך חגגו טקס הענקת תארים

טקס חלוקת תארים חגיגי לבוגרות המכללה בו חולקו לראשונה גם תארים שניים בתחום החינוך בתחומים:הגיל הרך, לקויות למידה ואנגלית. ראש עיריית חולון, מוטי ששון: ''חייבים להכפיל את שכר המורים''

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/19 11:29 י בסיון התשעט

במכללת תלפיות לחינוך חגגו טקס הענקת תארים
טקס חלוקת התארים, צילום: יחצ

למעלה משמונה מאות משתתפים ובהם בוגרות מכללת תלפיות לחינוך וקרובי משפחה נרגשים התכנסו בקמפוס המכללה האקדמית לחינוך תלפיות בחולון לרגל טקס חלוקת התארים לבוגרות המכללה. זו למעשה השנה הראשונה בה מחלקת המכללה גם תואר לבוגרות המכללה בחינוך לתואר שני במסלולים לגיל הרך, ללקויות למידה ולאנגלית כשפה בינלאומית.

את הטקס הנחה דן כנר והוא התקיים בקמפוס המכללה לצד מיתוגים ייחודים ואמצעי מולטימדיה חדשניים שהוכנסו השנה לשימוש במכללה. כמו כן העניקה המכללה מלגה ייחודית לבוגרות המכללה לתואר ראשון המבקשות להמשיך את לימודיהם לתואר השני בחינוך במכללה.

הטקס התקיים במעמד פרופסור נחום רקובר-חתן פרס ישראל- נשיא המכללה. בנימין בהגון –ראש המכללה, הראל יצחקי-מנכ''ל המכללה, דוד בוסקילה, נציג משרד החינוך, רב המכללה הרב קלמן בר ונציג ההנהלה מר יעקב סולר וכן כל חברי הסגל האקדמי וחברי הסגל המנהלי.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון קרא בדבריו להכפיל את שכר המורים באופן מיידי. ''המחנכים עוסקים בתחום החשוב ביותר ולוקחים אחריות על הילדים ושכרם צריך להיות בהתאם''. ששון הוסיף ושיבח את שיתוף הפעולה הפורה עם מכללת תלפיות מאז שנת 2008 הן בחינוך הפורמלי והן בחינוך הבלתי פורמלי בפרויקטים רבים והבטיח כי שיתוף הפעולה יימשך.

ראש המכללה, בני בהגון אמר כי הוא גאה בבוגרות וכי אשת חינוך טובה: ‘'חייבת להפנות תשומת לב אישית לכל ילד וילד, לחפש את הילדים השקופים, לראות את המיוחד שבכל אחד מהם בצד המשותף ולמצוא את הדרך לליבו''.