תחרות השירים המסורתית של נוער הקיבוץ הדתי

אסרו חג שבועות קיימה מחלקת החינוך של תנועת הקיבוץ הדתי את תחרות השירים המסורתית – 'תו התנועה', לזכרה של ורד אביישר ז"ל בת קיבוץ עין הנצי"ב שנהרגה לפני שנתיים בטיול בנפאל

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/19 14:38 ז בסיון התשעט

תחרות השירים המסורתית של נוער הקיבוץ הדתי
אסרו חג שבועות בקיבוץ הדתי, צילום: הותר לשימוש

היום (ב'), אסרו חג שבועות קיימה מחלקת החינוך של תנועת הקיבוץ הדתי את תחרות השירים המסורתית – 'תו התנועה', לזכרה של ורד אביישר ז"ל בת קיבוץ עין הנצי"ב שנהרגה לפני שנתיים בטיול בנפאל, והמוזיקה היתה חלק משמעותי מחייה. 

בכל שנה נבחר נושא לתחרות, והשנה הוכרז על 'חיי שותפות' כנושא המרכזי. 220 ילדים מכיתות ד-ט, יצרו מיצגים מרהיבים מתוך משלים שעוסקים בשותפות, התחרו במשימות שונות שעסקו גם הן בנושא, זאת אחרי שלמדו מתוך חוברת שנכתבה במיוחד לאירוע על שותפות בחסד ובעשיה, שותפות כלכלית חברתית, שותפות בין מגזרים ועוד.

בשיאו של היום, קבוצת הילדים מכל קיבוץ הופיעה עם שיר שכתבה בעזרת המדריכים עם לחן מקורי או מוכר, כאשר השנה זכו במקום הראשון ילדי קיבוץ עין הנצי"ב שכתבו ושרו: 'ערבות הדדית זה אצלנו בדם, נעשה הכל בשביל הארץ  והעם, היה משמעותי, מרגש וחם'.

אמיתי פורת, מזכ"ל הקיבוץ הדתי החמיא לבני ובנות הנוער "הדור הבא של הקיבוץ הדתי מדבר על חיי שותפות, על ערבות הדדית ואחריות כלפי הקבוצה. אלה ערכים מרכזיים שהחזיקו אותנו מאז קמה התנועה ומשמח ומרגש לדעת שיש שורשים גם בדור העתיד".