מנהל רשת ב' עוזב את תפקידו

עומר בן רובי, שניהל את התחנה בשלוש השנים האחרונות, הודיע על עזיבה. באופן זמני יחליף אותו אסף שלונסקי. בן רובי כתב לעובדים: "הודעתי על סיום תפקידי. הסיבות - אישיות: צורך ורצון להפחית בעומס העבודה, לשנות אורח חיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/19 14:29 ח באייר התשעט

מנהל רשת ב' עוזב את תפקידו
עומר בן רובי, צילום: Meydal, ויקיפדיה

שינויים בהנהלת רשת ב'. עומר בן רובי, מנהל התחנה הוותיקה, שעברה מקול ישראל לתאגיד, הודיע כי הוא מסיים את תפקידו לאחר שלוש שנים בהן עמד בראשה, תחילה בקול ישראל ולאחר מכן בתאגיד. כך פורסם באתר 'אייס'. בן רובי כתב לעובדים כי הוא מבקש לשנות אורח חיים ולהיות יותר עם משפחתו. את מקומו ימלא באופן זמני מנהל התוכניות ברשת ב', אסף שלונסקי, עד שיאויש התפקיד באופן קבוע.

בן רובי (42) מונה לתפקיד מנהל רשת ב' בחודש יוני 2016, לקראת הקמת התאגיד כשנה לאחר מכן. הוא ביצע שינויים בתחנה, ביניהם ויתור על רצועות שידור ותיקות ופופולריות כמו 'שירים ושערים'. על פי נתוני סקר TGI, העוקב אחרי הרייטינג של תחנות הרדיו, רשת ב' שומרת על נתוני האזנה גבוהים.

לפני שהגיע לרשת ב', מילא בן רובי תפקידי עריכה וניהול שונים בגל"צ ובגלגלצ. הוא החל את דרכו בתקשורת ככתב שטחים בגל"צ ובהמשך כעורך הבטאון הצבאי 'במחנה'. לאחר מכן שימש ככתב בידיעות אחרונות וכראש דסק באתר YNET, ובהמשך בערוץ 10. לאחר מכן חזר לגל"צ.

מנהל חטיבת החדשות בתאגיד, אמר ל'אייס': "ב-3 השנים האחרונות הקדיש עומר את כל מרצו להקמת כאן רשת ב', שיפורה ושימור מעמדה כתחנת החדשות והאקטואליה המובילה בישראל. הוא עשה זאת בכישרון, באנושיות, בחוכמה ובהצלחה מרובה. הצטערתי לשמוע על ההחלטה, אני בטוח שיימצא לו תפקיד אחר בתאגיד".