אשתו של דידי הררי: "התפילות נענו"

מירית הררי שנאבקת במחלת הסרטן קיבלה בשורות טובות מרופאה ואמרה בפוסט מרגש בפייסבוק: "הכימו עבד, התפילות של כולם נענו, השמחה האופטימיות עבדו, הכאן ועכשיו והאמונה שמה שצריך להיות יהיה. כל אלה יחד עושים את העבודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/19 09:36 ח באייר התשעט

אשתו של דידי הררי: "התפילות נענו"
דידי הררי, צילום: ccByNitzan Hafner

לאחר שחשפה בעמוד הפייסבוק שלה כי היא נאבקת במחלת הסרטן, עדכנה אשתו של שדר הרדיו, מירית הררי כי נודע לה שהטיפולים הצליחו. "התעוררנו לבשורות טובות" אמרה הררי.

"יום ראשון בבוקר, אני עוד במיטה והטלפון מצלצל, הפרופסור שלי על הקו, הוא איש בשורות. 'היי מירית מה שלומך' הוא שואל ואני עונה 'נפלא'. כולי בהתרגשות, שמה את הטלפון על רמקול וקוראת לדידי מהחשש שמרוב התרגשות לא אקלוט מה הוא אומר. אז ככה: אין התפשטות. במילים אחרות, הכימו עבד, התפילות של כולם נענו, השמחה האופטימיות עבדו, הכאן ועכשיו והאמונה שמה שצריך להיות יהיה!!!!השחרור מהפחד, כל אלה יחד כנראה עושים את העבודה". כך כתבה מירית הררי בדף הפייסבוק שלה.


הררי חשםה עוד כי המליצו לה על פורומים ורבנים וחולי סרטן שהבריאו וצמחים שונים מכל העולם וטיפולים מכל מיני סוגים, אך סרבה. "סמכתי על בורא עולם וסמכתי על עצמי שביחד אנחנו יכולים יחד, שחררתי ומצד שני האמנתי. זה רק שלב אחד בדרך שהיא עוד ארוכה, אבל היום המשפחה שלי ואני התעוררנו לבשורות טובות. מאחלת לכולם שבוע טוב של בשורות טובות והמון אהבה כמו שאתם נותנים כאן. אוהבת את כולם".

/>
כאמור, הררי חשפה לפני כחודשיים, ביום הסרטן הבינלאומי, כי היא חולה בסרטן ונאבקת במחלה. בפוסט מרגש כתבה אז הררי: "לפני כחודש הניתוח המורכב להסרת הגידול הופסק באמצע עם גילוי גרורה בכבד. אני מסרבת לדעת באיזה שלב אני, לא מעוניינת לשמוע אלו תופעות לוואי עוד צפויות להיות, מתעלמת מהסטטיסטיקה ולא, אני ממש לא חיה בהכחשה אלא בהחלט יודעת מה המשמעות של המחלה הזו. ואחרי כל זה, אני רוצה לומר לכל מי שקורא אותי - הסרטן זו המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיי".