הנקמה של אילה חסון: קנס של עשרות אלפי שקלים והתנצלות בשידור חי

אחרי שהאשים את המגישה ואת בעלה שי נשר בגניבה, חבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל חויב לפרסם ולהקריא התנצלות | בנוסף, רוזנטל ישלם 40 אלף שקלים לנשר - שבחר לתרום אותם לעמותת "נותנים תקווה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/24 16:35 יח באייר התשפד

הנקמה של אילה חסון: קנס של עשרות אלפי שקלים והתנצלות בשידור חי
צילום: Roni Schutzer/FLASH90

לפני יותר משנה פתח חברת הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל חזית נגד שי נשר, בעלה של אילה חסון, ושותפו לשעבר. הוא טען כי נשר גנב ממנו כספים והאשים גם את חסון. אחרי תביעה שהגישו בני הזוג נגד רוזנטל, היום (א') פרסמה חסון את פרטי הסכם הגישור.

לפי ההסכם, רוזנטל יפרסם התנצלות בפייסבוק וב-X ויקריא אותה בשידור חי בתכנית "איזור בחירה" של רביב דרוקר ברשת 13. בנוסף, רוזנטל ישלם לנשר סכום לא מבוטל של 40 אלף שקלים, אותם נשר יתרום לעמותת "נותנים תקווה". היום פרסמה חסון את פרטי הגישור וכתבה: "מיקי רוזנטל יתנצל בפני שי נשר, בעלי, על שקרים שאמר עליו בטלוויזיה וברשת".

הקרב של רוזנטל וחסון

הכל החל כאשר רוזנטל דיבר בתכניתו של דרוקר אודות הגניבה של נשר, וכתב בחשבון ה-X שלו: "שי נשר, בעלה של חסון, ואני היינו שותפים בתכנית טלוויזיה ששודרה בקשת. הוא ניהל את החשבונות וגנב מהקופה המשותפת 200 אלף שקל. תפסתי אותו ואירית אמבר, המפיקה דאז של קשת מונתה כבוררת. אמבר קבעה ששי נשר צריך להחזיר לי 200 שח. נשר סירב. מהכסף שנטל נשר שלא כדין נהנתה גם רעייתו. מסקנה: איילה חסון היא גנבת".

אילה חסון לא נשארה חייבת והגיבה בחריפות: "מיקי רוזנטל, אני מבינה שקשה להיות אדם לא רלוונטי, אתה מנסה לחזור לתודעה על הגב שלי, כמו עלוקה. לעלוקות מהסוג הזה אני לא נוהגת להגיב, אבל על השקר השפל והבזוי הזה אתה תשלם ביוקר. ניפגש בתביעת הדיבה".