הח"כ לשעבר האשים בגניבה ואילה חסון תקפה: "אתה תשלם ביוקר"

סכסוך חדש מסתמן בטוויטר, והפעם בין מיקי רוזנטל למגישת החדשות. חבר הכנסת לשעבר האשים את בעלה של המגישה בגניבת כסף, וחסון תקפה בחזרה: "מנסה לחזור לתודעה על הגב שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/23 17:31 יג באייר התשפג

הח"כ לשעבר האשים בגניבה ואילה חסון תקפה: "אתה תשלם ביוקר"
אילה חסון , צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

מיקי רוזנטל היה חבר כנסת מטעם מפלגת העבודה עד עזיבתו ב-2019. השבוע חבר הכנסת לשעבר דיבר בתכנית של רביב דרוקר ברשת 13 נגד אילה חסון והשיטות העיתונאיות שלה, ועורר עניין רב בקרב הציבור. היום (ה') רוזנטל סיפק לקהל פרטים נוספים על הסכסוך בין השניים, בציוץ בחשבון הטוויטר שלו. "שי נשר, בעלה של חסון, ואני היינו שותפים בתכנית טלוויזיה ששודרה ב'קשת'", טען חבר הכנסת, "הוא ניהל את החשבונות וגנב מהקופה המשותפת 200 אלף שקל".

https://twitter.com/mikiros1/status/1654019034621378561

מיקי רוזנטל האשים: בעלה גנב לי 200 שקל - מסקנה: חסון גנבת

רוזנטל טען כי הוא הצליח לתפוס את נשר, והמפיקה של קשת, אירית אמבר, קבעה שנשר צריך להחזיר לרוזנטל 200 שקלים. "נשר סירב", כתב חבר הכנסת לשעבר, "מהכסף שנטל נשר שלא כדין נהנתה גם רעייתו. מסקנה: איילה חסון היא גנבת". רוזנטל הוסיף והדגיש לטענתו כי כל העובדות נכונות ומטרתו הייתה לחשוף את חסון ואת תחקיריה.

אילה חסון הגיבה: "אתה מנסה לחזור לתודעה על הגב שלי, כמו עלוקה"

חסון לא נשארה אדישה והגיבה לציוץ. "אני מבינה שקשה להיות אדם לא רלוונטי", כתבה העיתונאית, "אתה מנסה לחזור לתודעה על הגב שלי, כמו עלוקה". חסון הוסיפה שהיא לא נוהגת להגיב לעלוקות כמו רוזנטל, "אבל על השקר השפל והבזוי הזה אתה תשלם ביוקר. ניפגש בתביעת הדיבה".