מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סימפול: הטריק שעשו יוצרי השיר לאירוויזיון כדי להכניס אליו מסר נגד חמאס

אחרי סאגת בחירת השיר לאירוויזיון והסירוב של הנהלת התחרות לקבל את השירים הראשונים שהוצעו מכיוון שהם נושאים "מסרים פוליטיים", שליח כאן 11 לאירוויזיון חושף - בכל זאת הצלחנו להשחיל מסר נגד חמאס לשיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/24 13:42 א באייר התשפד

סימפול: הטריק שעשו יוצרי השיר לאירוויזיון כדי להכניס אליו מסר נגד חמאס
עדן גולן, נציגת ישראל לאירוויזיון 2024, צילום: שי פרנקו

כזכור, לפני כחודשיים הוועדה המפקחת על האירוויזיון, ביקשה לפסול את שני השירים שהגישה ישראל "October Rain" והשיר השני "Dance Forever" לאירוויזיון, בטענה שבשירים שהוגשו ישנם מסרים שנושאים אופי פוליטי, בישראל זעמו על ההחלטה אך בתאגיד פנו ליוצרי השיר וביקשו להתאים את הטקסטים מחדש על מנת שבכל זאת ישראל תוכל להשתתף בתחרות היוקרתית וכך נוצר השיר "הוריקן".

כך הצליחו יוצרי השיר לאירוויזיון להשחיל מסר לשיר

שליח כאן 11 לאירווזיון הכתב עקיבא נוביק, מגלה היום (ה') כי בכל זאת הצליחו יוצרי השיר להכניס מסר שקשור למלחמה בחמאס. נוביק, גילה כי ישנו קטע סימפול בשיר אותו שרה גולן שלקוח ממש מתוך שיר של להקת Manic Street Preachers, שיר שמדבר על המלחמה בפאשיזם ובו המשפט "if you tolerate this Then your children will be next " - אם לא תבואו להילחם איתנו בפאשיזם הילדים שלכם יהיו הבאים בתור.

המסר של קרן פלס לאירופאים: אתם יודעים שהילדים שלכם הם הבאים בתור

הכתב הסרוג פרסם רילס בחשבון הפייסבוק שלו שם אמר "יש קטע בשיר של ישראל לאירוויזיון שחמק לאירופאים מתחת לרדאר. אני מדבר על הרגע הזה - זה לא רק מזכיר, זה ממש שאוב כמעט גנוב מתוך שיר של Manic Street Preachers וזה ממש לא במקרה.

"השיר הזה if you tolerate this Then your children will be next לקוח מתוך כרזה של גיוס במלחמת האזרחים הספרדית, אם לא תבואו להילחם איתנו בפאשיזם הילדים שלכם יהיו הבאים בתור. וזה המסר שקרן פלס והכותבים ניסו להשחיל לאירופאים מהבמה. "תגנו אותנו, תפגינו, תתנערו מאיתנו, תחתמו על עצומות, עמוק בפנים אתם יודעים שהילדים שלכם הם הבאים בתור. השלוש שניות האלה יעשו לי את האירוויזיון."


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368