גיא זוארץ נזכר בהיכרות עם יעל בר זוהר: "גבר קלאסי לא מראה כלום"

מנחה הטלוויזיה נפגש לראשונה עם אשתו בצילומי הסדרה "רמת אביב ג'", לפני למעלה משני עשורים. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו הוא נזכר: "כמובן ששיחקתי אותה הכי קול, הכי לא מתלהב שיש, אבל ברור שעפתי עליה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/24 12:18 ל בניסן התשפד

גיא זוארץ נזכר בהיכרות עם יעל בר זוהר: "גבר קלאסי לא מראה כלום"
גיא זוארץ ויעל בר זוהר, צילום: רפי דלויה, HOT

היום גיא זוארץ ויעל בר זוהר הם מהזוגות הוותיקים והיציבים בתעשייה, עם שלושה ילדים ורומנטיקה פוטוגנית, אבל פעם הם היו רק שני שחקנים שלא מכירים אחד את השני. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו מנחה "הישרדות" נזכר בצילומים לעונה החמישית של "רמת אביב ג'", אי אז ב-1998, שם פגש לראשונה את מי שתהפוך בעתיד לאשתו.

גיא זוארץ על המפגש הראשון עם יעל בר זוהר: "ברור שעפתי עליה"

"צעיר נלהב ונרגש מהופעה הראשונה בטלוויזיה", תיאר את עצמו, "וכשקבלתי את התסריטים הבנתי שאני הולך לשחק עם האחת שרון לינוביצי. וואו, לעמוד מול יעל בר זוהר, הכוכבת הכי גדולה במדינה - הכי מגה מגה של המגה שאפשר". בתחילה, ניסה זוארץ להסתיר את ההתלהבות: "ביום הצילומים הראשון כמובן ששיחקתי אותה הכי קול, הכי לא מתלהב שיש, אבל ברור שעפתי עליה. ברור שהרגשתי מקרוב את האור הגדול שלה, את האנושיות מתחת ליופי הכובש ומפיל הלסתות".

הצילומים המשותפים לתכנית לא הובילו להתפתחויות רומנטיות. "גבר קלאסי לא מראה כלום", הודה זוארץ, "גבר קלאסי מפחד לנסות ולשמוע לא". למזלו, הוא זכה להזדמנות נוספת: "5 שנים קדימה נפגשנו שוב על במת התיאטרון הלאומי ושם כבר אי אפשר היה לעצור את שאמור היה לקרות".