רביב כנר הופתע: "למה אני? למה עכשיו?

השבוע נודע כי הזמר רביב כנר נבחר להשיא את משואת ניצחון הרוח בטקס יום העצמאות הקרוב. הזמר הגיב לבשורה ברשתות וכתב: "אדליק משואה בשביל כל אותם לוחמים, אמנים, ואנשים טובים שנתנו את כל כולם במלחמה הזו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/24 10:43 ל בניסן התשפד

רביב כנר הופתע: "למה אני? למה עכשיו?
רביב כנר, ישיא משואה ביום העצמאות, צילום: דודי חסון

טקס המשואות השנה יעמוד בסימן המלחמה וטבח ה-7 באוקטובר ועד כה פורסמו 42 האנשים שידליקו 11 מתוך 12 המשואות. אחד מהם הוא הזמר המצליח רביב כנר שנבחר יחד עם עזרא יכין, איריס חיים, עברי לידר וחיים אוליאל להדליק את משואת ניצחון הרוח בטקס הקרוב.

כנר עצמו הגיב לכבוד לו זכה בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "בשביעי לאוקטובר הוקפצתי למילואים.על אוטומט. כי היה לי ברור שחייבים אותנו בצפון. נשארתי שם כמה חודשים בשירות, באמצע ירדתי לעזה לשמח לוחמים. נכנסנו לחאן יונס".

"אחרי 'בחרנו בך להשיא משואה' כבר לא שמעתי כלום"

עוד הוא כותב: "פגשתי אנשים מדהימים. אמיצים, מכל קצוות הקשת. חיזקתי חוזקתי ובעיקר התגאתי שיש לנו עם כזה מיוחד". על הדלקת המשואה הוסיף: "וכל הדברים האלו מתנקזים לרגע אתמול שמודיעים לי שבחרו בי להשיא משואה. התחילה השיחה ואחרי 'בחרנו בך להשיא משואה' כבר לא שמעתי כלום. כי הרצתי לעצמי כלכך הרבה דברים בראש".

צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

"למה אני. למה עכשיו. במה אני שונה" כותב כנר, "במה אני מיוחד. והגעתי למסקנה אחרי חשיבה קצרה שאני לא. אני פשוט ממשיך להיות שופר של הרבה לוחמים. של אלו שקולם אינו נשמע. הלומי הקרב אם תרצו. האנשים השקופים. של המשפחות השכולות. ביום העצמאות אדליק משואה בשביל כל אותם לוחמים, אמנים, ואנשים טובים שנתנו את כל כולם במלחמה הזו".

"מייצג את האמנים הרבים שמשרתים במילואים כלוחמים"

כנר נזכיר, לוחם ביחידת אגוז שגם התמודד עם הלם קרב בעקבות שירותו הצבאי, התגייס עם פרוץ המלחמה למילואים ושירת בגבול הצפון ובעזה. בהודעה על הבחירה בו להדלקת המשואה נכתב: "רביב מייצג את האמנים הרבים שמשרתים במילואים כלוחמים וכתומכי לחימה, ונותנים השראה לכולנו, ואת אלפי המתמודדים בכל יום עם מחירה הנפשי של המלחמה".