יש סיכוי? העלייה של עדן גולן בטבלאות ההימורים

המיקום של נציגת ישראל עדן גולן בטבלאות ההימורים משתנה באופן תדיר. היום עלתה גולן למקום ה-7 בטבלאות ההימורים של האירוויזיון, זאת במקביל להודעות נאצה וגילויי האנטישמיות בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/24 15:03 טז בניסן התשפד

יש סיכוי? העלייה של עדן גולן בטבלאות ההימורים
עדן גולן, צילום: רן יחזקאל, עיצוב גרפי: שיין הורוביץ

שבועיים לחצי גמר האירוויזיון, והמיקום של נציגת ישראל עדן גולן בטבלאות ההימורים משתנה באופן תדיר. היום (ד') היא עולה למקום ה-7 בטבלאות ההימורים של האירוויזיון, זאת במקביל להודעות נאצה וגילויי האנטישמיות בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה וגם בתגובות על הפוסט שלה בעמוד הרשמי של האירוויזיון. כך לפי ערן סוויסה.

איגוד השידור הוציא הודעה חריגה

בתחילת החודש, איגוד השידור האירופי הוציא הודעה חריגה והתייחס לאיומים האלימים וגילויי האנטישמיות: "איגוד השידור האירופי מודע לתחושות הקשות שסובבות את תחרות האירוויזיון השנה ואת העימות החריף שעוררה ההחלטה לשתף את ישראל בתחרות. ברצוננו להדגיש כי כל החלטה על השתתפות, היא באחריות מנהלי איגוד השידור האירופי ולא של האומנים המשתתפים".

האירוויזיון בישראל

האירוויזיון בישראל, צילום: כאן

קרן פלס: "השנה לא צריך לנצח באירוויזיון"

הזמרת קרן פלס שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה בחודש פברואר כי השנה לא צריך לנצח באירוויזיון. "בעבודה שלי, באמצע מלחמה, פגשתי אנשים יפים ונפרדתי מעוד טיפת ייאוש", והוסיפה: "לא צריך השנה לנצח באירוויזיון! הניצחון שלנו הוא בעצם קיומנו על אף ולמרות הכל".