"הכנו את הפסטה שלך בשבי": בלוגרית האוכל נדהמה מההודעה שקיבלה

דניאל עמית ייחלה לשובה של העוקבת האדוקה אמילי דמארי, שנחטפה לעזה לפני יותר מחצי שנה, וקיבלה הודעה מפתיעה מאגם גולדשטיין אלמוג: "אני כל כך כל כך שמחה על ההודעה הזו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/24 15:52 ט בניסן התשפד

"הכנו את הפסטה שלך בשבי": בלוגרית האוכל נדהמה מההודעה שקיבלה
פסטה עם נקניקיות, צילום: shutterstock

בלוגרית האוכל המצליחה דניאל עמית ידועה בעיקר בזכות הפסטות המפורסמות והמושחתות שלה, אותן היא מכינה בסיר אחד. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, המונה יותר מ-400 אלף עוקבים, היא כתבה על עוקבת אדוקה אחת בשם אמילי דמארי שנמצאת בשבי החמאס מעל חצי שנה. עמית הקדישה לעוקבת סדרת סטוריז וייחלה לשובה, והופתעה מההודעה שקיבלה לאחר מכן.

דניאל עמית קיבלה הודעה מפתיעה מהחטופה ששוחררה

אגם גולדשטיין אלמוג, צעירה שהייתה בשבי ושוחררה במסגרת העסקה בסוף נובמבר, כתבה לבלוגרית: "אין עליה בעולם, הכנו ביחד את הפסטה שלך בשבי. אמרתי שלא אשלח לך כלום עד שהיא מתייצבת כאן בארץ, אבל זה מחייב להגיב. איזה געגוע אליה". עמית פרסמה בסטורי וכתבה: "'הכנו את הפסטה שלך בשבי'. זה נשמע לכם משפט מציאותי? ואי אלוהים, זה פשוט בלתי נתפס".

בלוגרית האוכל הוסיפה: "אני כל כך כל כך שמחה על ההודעה הזו כי לא ידעתי כלום על אמילי ולקבל ממנה סימן חיים זה פשוט אושר. עבר כבר המון זמן! אמילי, כשאת חוזרת את לא יודעת איזה ערב אנחנו הולכות לעשות. רק תחזרי כבר!".