קרן פלס מתנצלת: "אני מתביישת"

הסטורי של עלמה אור, צעירה בת 13 ששוחררה משבי החמאס, הדיר שינה מעיניה של הזמרת המצליחה: "זה אנחנו שצריכים לבקש ממך סליחה, אבא שלך וכל החטופים שלנו חייבים לחזור הביתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/24 15:49 כט באדר ב'

קרן פלס מתנצלת: "אני מתביישת"
קרן פלס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת קרן פלס לא הצליחה להירדם אתמול (א'), כשראתה סטורי של הצעירה עלמה אור ששוחררה מהשבי. אור בת ה-13 פרסמה תמונה של אביה דרור, שעדיין בעזה, והתנצלה בפניו על כך שלא הצליחה להביא לשחרורו עדיין. "סליחה עלמה, על כל מה שעברת, ועל מה שאת עוברת עכשיו", כתב פלס בסטורי משלה, "זה אנחנו שצריכים לבקש ממך סליחה, אבא שלך וכל החטופים שלנו חייבים לחזור הביתה".

קרן פלס: "זאת אחריות ממשלת ישראל, לא של ילדה מהממת שעברה גיהנום"

פלס מיהרה לחשוף את האשמים: "זאת אחריות ממשלת ישראל, לא של ילדה מהממת שעברה גיהנום בעזה ורצחו לה את האמא הטובה בעולם. ועכשיו איך חוזרים לחיים בכלל, כשכל החיים שם? איפה אנחנו?", היא העלתה את השאלות הקשות. "מישהו פה חושב שזה הגיוני שילדה שחזרה מהשבי תצא להילחם בשביל שיחזירו לה את אבא? מישהו מהאלה שם למעלה מדבר איתה בכלל? יוצרים קשר יומיומי עם כל השבים והשבות והמשפחות? מישהו מהממשלה הרים לך טלפון ושאל איך אפשר לעזור?".

את הסטורי שלה סיימה הזמרת בהתנצלות כנה, כלפי עלמה הצעירה וכלפי כל החטופים ובני משפחותיהם. "סליחה שלא עשינו מספיק", כתבה, "אני מתביישת. כולנו צריכים".