מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"לא ניסינו להסתיר, אדוה תמיד הלכה עם הטבעת"

עיתונאית חדשות 12 אדוה דדון התארסה לשחקן ידין גלמן עוד לפני שפרצה המלחמה, אך בגלל האירועים במדינה בני הזוג החליטו שזה לא הזמן לצאת בהודעה כזאת- עד שהקהל הבין לבד מה מתרחש

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/24 20:19 כג באדר ב'

"לא ניסינו להסתיר, אדוה תמיד הלכה עם הטבעת"
ידין גלמן, צילום: Jerry Meyer

השחקן ידין גלמן התראיין השבוע וסיפר על האירוסין לבת זוגו, עיתונאית ערוץ 12 אדוה דדון לפני המלחמה, שנשמרו בסוד על לפני כחודש: "בהתחלה סיפרנו למשפחה ולחברים קרובים. חשבנו מתי לצאת עם זה ואז התחילה המלחמה ואני נפצעתי וגם היינו כולנו עמוק בתוך מלחמה, זה לא הזמן לפרסום כזה. חיכינו עד שזה יצא לבד". סיפר גלמן.

"כבר חודשים שאני לא מרים שום דבר"

לטענתו, דדון הייתה עם הטבעת לאורך כל הזמן, ומישהו הבחין רק אחיר כמעט חצי שנה: "שלחו לנו תמונה של אדוה מהפיד שלה, שהיא מחזיקה את המיקרופון של החדשות ורואים את הטבעת. היא לא הסתירה את זה, הלכה עם הטבעת תמיד - פשוט אחרי חצי שנה מישהו קלט".

את הדברים אמר גלמן בראיון לפנאי פלוס, שניצלו צילומים של השחקן והדוגמן לרנואר לטובת ראיון קצר על התקופה המשוגעת שהוא עובר. כזכור, גלמן הוא לוחם בסיירת מטכ"ל. בשבעה לאוקטובר הוא הוקפץ לעוטף עזה שם עזר לחלץ פצועים מקיבוץ בארי. במהלך הלחימה הוא נפצע באורח אנוש וכעת הוא בשיקום: "אני עושה פיזיותרפיה כל הזמן, עוברים שריר-שריר ומנסים לחזק. כבר חודשים שאני לא מרים שום דבר".