עמוס תמם נפרד: "זה היה מהיר מדי"

הסדרה "חולי אהבה" של קשת 12 הגיעה לסיומה לאחר שמונה פרקים, וכעת הכוכבים נפרדים. עמוס תמם: "תודה על השיעור שלמדתי", איילת זורר: "הרוח מתחת לכנפי המרכבה הזו הייתה אהבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/24 15:12 כג באדר ב'

עמוס תמם נפרד: "זה היה מהיר מדי"
עמוס תמם, מתוך "חולי אהבה", צילום: קשת 12

אחרי 8 פרקים מותחים ונתוני רייטינג מוצלחים, "חולי אהבה" של קשת 12 הגיעה לסיומה. עמוס תמם, כוכב הסדרה שגילם את חבר הכנסת מיכה חדאד החולה בסרטן השד, נפרד מהסדרה בפוסט מרגש שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו. "אני מנסה לכתוב מילות פרידה מהסדרה ולא בא לי", הודה, זה היה מהיר מדי, ויחד עם זה כל כך עמוק ומשמעותי לכל מי שלקח חלק ולשמחתי גם לצופים הרבים".

עמוס תמם נפרד מ"חולי אהבה": "תודה על השיעור שלמדתי"

תמם המשיך וכתב: "ובכל זאת אם צריך לסכם, אני רק אגיד תודה. תודה על השיעור שלמדתי, שאיפה שהכי קשה לי לשחרר דווקא שם חבויים האוצרות הכי משמעותיים. או כמו שאמר פעם איש חכם:
'בעוד 20 שנה אתם תתחרטו יותר על דברים שלא עשיתם מאשר על דברים שעשיתם'. אינשאללה שנתראה בקרוב, מיכה חדאד".

גם הפרטנרית איילת זורר, שגילמה את אהובתו עמליה בסדרה, כתבה פוסט משלה: "במהלך צילומי חולי אהבה היו לא מעט ימים בהם נותרו דקות לשוט או לסצינה קצרה. צילמנו סצנה של סוף סיפור ביום השני לצילומים וסצנה של התחלה ביום האחרון, קולנוע - זו החיה. וכל הזמן הזה את לא יודעת אם זה עובד, איך יתחבר ואיזה קהל תפגוש היצירה כשהיא תצא לאוויר".

החשש של זורר התפוגג כשהסדרה עלתה: "הרוח מתחת לכנפי המרכבה הזו הייתה אהבה. האהבה הזו מהדהדת החוצה אליכם צופים וצופות, וחוזרת אלינו כמו מראה. תודה על התזכורת שמה שאתה נותן חוזר חזרה, שהחיים קצרים ושאהבה היא כל מה שבאנו איתו ונמשיך איתו הלאה".