אחרי שהותקף והתפטר מתפקידו - העיתונאי החרדי מתגייס

חצי שנה חלפה מאז שהעיתונאי הצעיר דודי בן חמו הותקף על בחירתו להיכנס בעולם התקשורת מבלי לבצע כלל את שירותו הצבאי. כעת, סוף סוף, הוא עומד להתגייס

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/24 14:05 כג באדר ב'

אחרי שהותקף והתפטר מתפקידו - העיתונאי החרדי מתגייס
חיילי גדוד נצח יהודה (למצולמים אין קשר לכתבה), צילום: Yaakov Naumi/Flash90

בראש השנה האחרון, שבועות ספורים לפני פרוץ המלחמה, העיתונאי דודי בן חמו בן ה-20 מצא את עצמו במרכזה של סערה - כשהוא המוקד שלה. איש התקשורת אהרון נוראני פרסם את תמונת העיתונאי החרדי, והכריז עליו כאיש השנה השנה שלו: "צעיר חרדי מוכשר ונמרץ רק בן 20 וכבר הפך למראיין בכיר בערוץ 7 שם הוא מראיין את בכירי הפוליטיקאים מכלל המפלגות ללא הנחות או פשרות. דור העתיד של התקשורת".

אחרי המתקפה בטוויטר - דודי בן חמו מתגייס

נוראני לא תיאר לעצמו שהציוץ התמים יעורר סערה, ועד מהרה פורסמו ציוצים רבים בטוויטר נגד העיתונאי. "בעל כורחו הפך דודי בן חמו לסמל", כתבה שקמה ברסלר, "סמל לחוסר השותפות בנשיאה בנטל. סמל לתורתו אמונתו עאלק". אליה הצטרפו עוד רבים שתקפו את העיתונאי הצעיר על הבחירה שלו לדהור אל עולם התקשורת ולוותר על השירות הצבאי. כעת, על פי פרסום של דוד ורטהיים ב"וואלה!", בן חמו החליט להתגייס.

דודי בן חמו

דודי בן חמו צילום: יוסף מזרחי

אחרי הסערה שפרצה סביבו החליט בן חמו להתפטר מערוץ 7, שם עבד באותה תקופה, והצטרף לאתר "כיכר השבת". בחודש הבא הוא יעלה על המדים ויעשה וי גם על שירות צבאי, דווקא בתקופה שבה גיוס חרדים הפך לנושא מסעיר בישראל.