הצבע, הגזרה והצניעות: נסיכת שוודיה מדגימה איך עושים את זה נכון

ויקטוריה, נסיכת הכתר של שוודיה, הגיעה לביקור במשרד האוצר עם לוק שמתאים בדיוק לעונת המעבר: הצבע המושלם, הגזרה המחמיאה וגם האורכים שיכולים להשתלב בארון של דתייה מצויה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/24 11:29 כא באדר ב'

הצבע, הגזרה והצניעות: נסיכת שוודיה מדגימה איך עושים את זה נכון
ויקטוריה, נסיכת שוודיה, צילום: Gints Ivuskans,Shutterstock

החורף כבר עומד להסתיים, ובישראל השמש מככבת במלוא קרניה בימים האחרונים. גם בשוודיה מתחילים להיפרד מהמעילים והסריגים העבים ומתאימים את הלוקים לעונת המעבר - חצי קרה חצי חמה. ויקטוריה, נסיכת הכתר של שוודיה, הגיעה לביקור במשרד האוצר בתלבושת שאפשר ללמוד ממנה לא מעט.

נסיכת שוודיה מדגימה: הלוק המושלם לעונת מעבר

קודם כל, הצבע. תגידו שלום ולהתראות בחורף הבא לצבע האפור, ותתחילו לאמץ את הבז'. פלטת צבעי הקיץ עוד צריכה להמתין מעט, ובינתיים הגיע זמנם של גווני הבז', השמנת והחום להשתלט על הארון. הלוק הצנוע של הנסיכה, חולצה ארוכה וחצאית שמגיעה כמעט עד הקרסול, מחמיא לה גם בגזרה. החולצה מעט יותר רחבה, מתקפלת אל תוך החצאית, ואילו זאת צמודה בקו האגן ומתרחבת - רק מעט - בתחתית.

לשני הפריטים המוצלחים הוסיפה הנסיכה מגפיים תואמים בעלי עקב דקיק, עגילי זהב מנצנצים ותיק צד שלא גונב את ההצגה אבל משתלב בה בצורה אלגנטית. הלוק מתאים בדיוק לעונת מעבר: כשהשמש מבצבצת אפשר להפשיל מעט את השרוולים, אך בשאר הזמן הפריטים הארוכים יוכלו להגן מפני הרוחות. עם הקליפס בשערה ועגילי החישוק - קשה להאמין שהנסיכה משוודיה היא לא בחורה דתייה בכנס שירות לאומי.