מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אורית מרק אטינגר: "רק חושבת על פורים ובוכה"

אשת התקשורת הסרוגה אורית מרק אטינגר שיתפה באינסטגרם בתחושות המורכבות שאופפות אותה עם הכנס חג הפורים: "מקווה שיהיו לי הכוחות השנה גם לרקוד ולצחוק יחד עם הדמעות"

אביה גלס אביה גלס, חדשות כיפה 24/03/24 09:11 יד באדר ב'

אורית מרק אטינגר: "רק חושבת על פורים ובוכה"
אורית מרק אטינגר, צילום: טרלן בן אבי

אשת התקשורת הסרוגה, אורית מרק אטינגר, ספגה לא מעט אבדות אישיות כאשר איבדה בשנים האחרונות את אביה, שני אחיה ובן דודה. בפוסט שפרסמה מרק אטינגר באינסטגרם, שיתפה את עוקביה בתחושות המורכבות שאופפות אותה עם הכנס חג הפורים. "סליחה שאני הורסת את החגיגות של היום, אבל פשוט רק חושבת על פורים ובוכה", אמרה בכאב.

אורית מרק אטינגר: "התחפשנו לגיבורי על, חשבנו שניצחנו הכל"

"פורים, שלפני 5 שנים. התחפשנו לגיבורי על, חשבנו שניצחנו הכל. הצלחנו איך שהוא לקום מהאובדן של אבא ו-וואלה באמת גיבורים", פתחה. "שלומי אחי הבכור, הקריא את המגילה במקום אבא. שבוע וחצי אחר כך, הוא נהרג במהלך תפקידו בתפקיד ביטחוני מסווג. פדיה אחי הקטן, עומד לידו בקריאת מגילה. היום, השנה הראשונה שגם הוא איננו. נהרג בעזה לפני 4 חודשים".

פדיה מרק ז"ל

פדיה מרק ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

"מקווה שיהיו לי הכוחות השנה גם לרקוד ולצחוק יחד עם הדמעות"

מרק אטינגר שיתפה על הקושי הגדול: "כל כך מחכה להגיע לחג הזה שאני כ"כ אוהבת, לשתות, להשתחרר, לרקוד. אבל הגרון נשנק והדמעות זולגות. אולי די?!. לעזעזאל שהגורל יתהפך. שהפור ייפול, שהגורל יתהפך ולפחות החטופים יחזרו אלינו כבר! בתפילה ובתקווה שהניסים יקרו כמו שקרו אז! אנחנו חייבים הלב מדמם ומקווה שיהיו לי הכוחות השנה גם לרקוד ולצחוק יחד עם הדמעות".

כזכור, לפני מספר שנים איבדה מרק אטינגר את אביה, הרב מיכי הי"ד בפיגוע טרור. אחיה הבכור, שלומי, נהרג בתאונת אופנוע בשנת 2019. גם במלחמה האחרונה לא פסח השכול על המשפחה, ששכלה את בן דודה אלחנן קלמנזון ז"ל שנפל בעת שהציל את תושבי בארי, ואת האח, פדיה, שנהרג בתקרית הנמ"ר של סיירת גבעתי ברצועת עזה.