מעיין אדם נפרדת: עצוב, אבל יש לי הקלה

אחרי שנים של עבודה משותפת, משפיענית הרשת החליטה להיפרד מהחברה הראשונה שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה - קיי קאר: "הם קיבלו החלטה שהם נותנים את אותה הטבה לכל המשפיעניות באופן אחיד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/24 14:49 יא באדר ב'

מעיין אדם נפרדת: עצוב, אבל יש לי הקלה
מעיין אדם, צילום: שי פרנקו

את העבודה שלה כמשפיענית רשת מעיין אדם התחילה במקרה. "לפני כמה שנים, בקורונה, התקשרו אליי מחברת קוסמטיקה טבעית שאנסה את המוצרים שלהם", החלה לספר בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, "לא רציתי אבל הם הציקו לי והחלטתי לנסות רק כדי להוריד אותם מהגב שלי. אחרי כמה ימים הרגשתי שהעור שלי אחיד ויפה והמאפרת שלי שאלה אותי מה עשיתי בפנים. העליתי סטורי ואמרתי שגיליתי את אמריקה".

אחרי שנים יחד - מעיין אדם נפרדת מקיי קאר: "ניסינו למצוא פיתרון"

בעקבות הסטורי שפרסמה, נשים בכל רחבי הארץ דהרו לקנות את הסרום של חברת "קיי קאר". "וככה הכל התחיל והבנתי את הכוח שלכן, ושם התחיל הרומן שלי עם קיי קאר", סיפרה אדם. "זאת היה הצלחה מסחררת וגדלנו ביחד. הם קיבלו החלטה שהם נותנים את אותה הטבה לכל המשפיעניות באופן אחיד, אני מכבדת את זה, אבל לא יכולתי. ניסינו למצוא פיתרון אבל לא הצלחנו", בישרה על הפרידה, "צריך לקבל גם החלטות קשות. זה עצוב קצת", הודתה, ואז הוסיפה, "או הרבה". בסטורי שפרסמה לאחר מכן כתבה: "איך יודעים שמקבלים החלטה טובה? יש הקלה, והוקל לי עכשיו. כי זו הייתה דילמה מקצועית קשה".