אודיה: "אם זה יגיע השנה - אז תראי אותי מתחתנת"

הזמרת המצליחה שיתפה על יחסיה עם הדת, שמירת שבת וגם צניעות והסבירה מדוע היא שואפת לנהל אורח חיים דתי: "בשאיפה שלי אני רוצה לחזור בתשובה, אני רוצה לחיות אורח חיים דתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/24 21:59 ד באדר ב'

אודיה: "אם זה יגיע השנה - אז תראי אותי מתחתנת"
אודיה, חוגגת לחברה ומברכת, צילום: טל עבודי

לא מזמן הזמרת אודיה החליטה לחזור לעניינים והודיעה על מופע חדש בהיכל מנורה. השבוע היא התראיינה למגזין מאקו וסיפרה על הרצון לחזור בתשובה ועל יחסיה עם הדת. הזמרת המצליחה נשאלה גם האם היא מוכנה להתחתן והשיבה: "זה יהיה מבורך. אני אקבל את זה בידיים פתוחות ואעשה את זה. בורא עולם לפני הכל, ואז יש לי את המוזיקה שלי ואז להקים בית"

"אם זה יגיע השנה, אז השנה תראי אותי מתחתנת"

אודיה הבהירה: "זה לא אומר שכשאני אקים בית אני אשכח מהמוזיקה, ממש לא. אני אמצא את הדרך לאזן. אבל אם זה יגיע השנה, אז השנה תראי אותי מתחתנת. זה יכול לקרות. זה לא משהו מופרך". בהמשך הראיון אודיה שגדלה בבית דתי הסבירה מדוע התרחקה מהדת: "הגעתי למסקנה שאם לא חייתי אורח חיים חילוני מעולם אז זו לא בחירה, זה סוג של כפייה".

"גם אם יציעו לי 15 מיליארד דולר אני לא אעבוד בשבת. זה תנאי"

לאחר שנתיים בלבד של חילול שבת אודיה חזרה לשמור את השבת בגיל 14. "הגעתי למסקנה לבד שהשבת עושה לי טוב, וחזרתי לשמור שבת" סיפרה. במהלך הראיון נשאלה אודיה האם תסכים להופיע בשבת והשיבה נחרצות: "גם אם יציעו לי 15 מיליארד דולר אני לא אעבוד בשבת. זה תנאי".

"מגיע שיר על אמונה ואני לבושה קצת לא צנוע - זה קצת שורט אותי"

ולא רק שבת חשובה לאודיה מסתבר. סוגיה שמעסיקה אותה לא פחות היא צניעות. לדבריה, היא מתקשה לשיר על בורא עולם בלבוש חשוף. "מגיע שיר על אמונה ואני לבושה קצת לא צנוע, אז זה קצת שורט אותי, כי אני מרגישה שאני לא נאמנה לעצמי ואני לא נאמנה לבורא עולם" אמרה. "באופן כללי זה משהו שתמיד רציתי. מגיל 18 ועד 19 לבשתי רק חצאיות, ברמה שאם הייתי מורידה את הכלבה שלי לטייל והייתי עם מכנסי טרנינג אז הייתי לובשת מעליהם חצאית. ככה שנה שלמה הייתי בצניעות".

"אני רוצה לחיות אורח חיים דתי"

בהמשך הראיון, אודיה שיתפה כי היא שואפת לחזור בתשובה ולנהל אורח חיים דתי: "בשאיפה שלי אני רוצה לחזור בתשובה, אני רוצה לחיות אורח חיים דתי. יש דרך להגיע לשם. אצלי זה עליות וירידות. העבודה שלי מול בורא עולם היא שלי מול בורא עולם. אין שם מקום לבשר ודם שישפטו אותי".

"יש בורא עולם ויש העולם הבא, זו האמונה שלי"

הזמרת המצליחה הסבירה גם מדוע חשוב לה לנהל אורח חיים דתי: "קודם כל מתוך הבנה שזו האמת בעיניי. יש דרך לחיות את החיים האלה, יש בורא עולם ויש העולם הבא, זו האמונה שלי. העולם הזה מכניס בי נחת. העבודה על המידות הפנימיות, השבת, החגים. אלה דברים שנותנים לי כל כך הרבה שלווה".