קרן פלס: "שאבא יחזור הביתה לחבק את הילדים"

הזמרת חוגגת יום הולדת ובפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות ייחלה לשובם של החטופים. לעצמה איחלה פלס: "תודה על החברים שלי, תודה על הילדים שלי, מאחלת לילדיי עולם חומל ומתוקן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 08:06 ב באדר ב'

קרן פלס: "שאבא יחזור הביתה לחבק את הילדים"
קרן פלס, חוגגת יום הולדת., צילום: דניאל קמינסקי

הזמרת המצליחה קרן פלס נמצאת בעיצומה של אחת השנים המצליחות בקריירה, היא מככבת בפריים טיים, ממלאת הופעות וגם כתבה את השיר הישראלי שייצג אותנו באירוויזיון. בתוך כל זה היא חוגגת גם יום הולדת ובפוסט שהעלתה לרשות הודתה על כל הדברים החשובים בחייה ולא שכחה גם את המצב במדינה והחטופים הנמצאים בעזה.

"שהילדים יחזרו הביתה לחבק את אמא"

בפוסט כותבת פלס: "תודה על החברים שלי, תודה על הילדים שלי, תודה על החיים שממשיכים לפרוח גם כשהאדמה שבורה וההוריקן עוד כאן, תודה שתמיד נשאר שורש, תודה על קול שעדיין בוקע ותודה שיש מי שמקשיב".

היא מייחלת לשובם של החטופים וכותבת: "אני מבקשת ליום הולדתי שניוולד מחדש, שהילדים יחזרו הביתה לחבק את אמא, שאבא יחזור הביתה לחבק את הילדים, שיחזרו כולם ושנזכור להודות לאלה שהלכו למעננו לבלי שוב" היא מתייחסת למצב במדינה.

"תודה על הידיעה הזאת, שאני עדיין אוהבת"

בהמשך היא מאחלת: "ליום הולדתי ה-45 ביקשתי, בלי לנשוף על נרות, שתמיד יהיה אור. שאף אישה לא תרעד יותר מפחד ומקור בין זרועות טרור אכזר. אני אמא של אורי ולונה, מאחלת לילדיי עולם חומל ומתוקן, לגדול לתוכו בידיעה שעשיתי הכל כדי שמה שעשו לי לא יהפוך להיות הם. אהבה חזקה מכל רוע צרוף. גם בימים שלא ראיתי, ידעתי, תודה על הידיעה הזאת, שאני עדיין אוהבת" היא כותבת.