ההחלטה המפתיעה של מגישת ערוץ 14: "זה המחיר שאני צריכה לשלם"

לטל מאיר, מגישת תכנית הבוקר בערוץ 14, נמאס מהקללות שהיא מקבלת ברשתות החברתיות. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה היא סיפרה על ההחלטה שקיבלה: "הנפש חשובה יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/24 14:02 כז באדר א'

ההחלטה המפתיעה של מגישת ערוץ 14: "זה המחיר שאני צריכה לשלם"
טל מאיר, צילום: יח''צ 14

במשך תקופה ארוכה נאלצה טל מאיר, מגישת תכנית הבוקר של ערוץ 14, להתמודד עם הודעות נאצה שהיא מקבלת ברשתות החברתיות. כעת היא החליטה לשים לזה סוף. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה היא שיתפה את הקוראים: "חלק מהמחיר שמשלמים כשעובדים בתחום הוא לספוג מילים, נאצות וקללות מחרידות", הודתה, "חלקן מגיעות מבוטים, אחרות מבריוני מקלדת, וכולן מורכבות ממילים בזויות ושפלות למרות שליוצרים 'היצירתיים' שלהן אין דבר וחצי דבר על החיים שלי".

טל מאיר החליטה: "מעכשיו מי שיקלל ויכפיש ייחסם"

מאיר המשיכה וכתבה: "זה מאוד מאוד לא נעים ומצד שני, אם זה המחיר שאני צריכה לשלם כדי להביע את דעותיי אני מוכנה לספוג אותו. ובשורה התחתונה אני יודעת שהרוב איננו כזה. הרוב לא מקלל או מאחל 'איחולי אימה'. הרוב התגלה, בייחוד במלחמה הזאת, כטוב וחפץ חיים ומתנדב ואוהב, ובז למחרחרי הריב והמדון". בעקבות ההבנה הזאת, לקחה המגישה החלטה: "עד היום השתדלתי להמנע מחסימות בעיקר כי היה לי חשוב לשמוע עמדות שונות ממני, אבל ככל שהקללות גוברות אני מבינה שהנפש חשובה יותר. מעכשיו מי שיקלל ויכפיש יחסם. מי שייתן ביקורת עניינית - אהלן וסהלן".