מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

רגע לפני הבחירות, מעיין אדם מתגייסת לטובת בן הזוג: "הדבר הכי נכון וטוב"

יובל צלנר, בן זוגה של משפיענית הרשת מעיין אדם מתמודד לראשות עיריית תל-אביב מול רון חולדאי שמכהן כבר 25 שנה, היום, רגע לפני שנפתחות הקלפיות מעיין אדם החליטה להיכנס מתחת לאלונקה ולגייס את העוקבות שלה לטובת בן הזוג

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/24 19:20 טז באדר א'

רגע לפני הבחירות, מעיין אדם מתגייסת לטובת בן הזוג: "הדבר הכי נכון וטוב"
מעיין אדם ויובל צלנר, צילום: רפי דלויה, HOT

בעוד יומיים, יום שלישי ייפתחו הקלפיות ברחבי הארץ וסוף סוף לא מדובר בבחירות לכנסת, אלא בבחירות לרשויות המקומיות שנדחו מספר פעמים בגלל המלחמה. ישנן רשויות בהן יש מועמד ברור, ישנן רשויות שכלל אין מועמדים וישנן רשויות שהתחרות גדולה וקריטית.

אחת מהן היא תל-אביב יפו, בה מתמודד ראש העיר הנצחי רון חולדאי יחד עם אסף זמיר, לשעבר קונסול ישראל בניו-יורק וח"כ ומולו יש מספר מתמודדים שהבולטים שבהם הם יובל צלנר ואורנה ברביבאי. יובל צלנר הוא ח"כ לשעבר וגם הבן-זוג של מעיין אדם.

אדם, שפתחה רק לאחרונה עסק חדש בו היא מקבצת מגוון קופונים למותגים שונים, החליטה לגייס את הקהל שלה ברשתות החברתיות לקידום הבן-זוג לתפקיד ראש העיר. תוך שהיא נזהרת בכבודו של המתמודד הראשי- רון חולדאי.

"איזה כיף יהיה לרייר על ראש העיר"

אדם כתבה לעוקביה כך: "הבחירות לרשויות ישפיעו על היום-יום שלנו, על הכיס, על הכבישים, החנויות, הביטחון האישי ברחובות" אדם המשיכה ונראה שהקפידה לא להכפיש את חולדאי: "רון נתן 25 שנים וזה המון ומוערך. עכשיו יובל. הוא הדבר הכי נכון וטוב שיכול לקרות פה. וגם איזה כיף יהיה לרייר על ראש העיר". בהמשך ביקשה אדם גם ממצביעי חולדאי להצביע ליובל למועצת העיר.