תיעוד שובר לב: מעיין אדם חזרה לנקודה בה אחותה נרצחה

שלושה שבועות חלפו מאז אשת התקשורת איבדה את אחותה הקטנה במתקפה הרצחנית במסיבה ברעים. כעת היא חוזרת לנקודה בה הכל קרה ותוקעת בה דגל ישראל: "בשבילה ובשביל כולנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/23 12:54 טז בחשון התשפד

תיעוד שובר לב: מעיין אדם חזרה לנקודה בה אחותה נרצחה
מעיין אדם מגיעה לזירת הרצח של אחותה, צילום: אינסטגרם

שלושה שבועות לאחר שהתבשרה על רצח אחותה הקטנה, מפל, במתקפה הרצחנית של חמאס במסיבה ברעים, אשת התקשורת מעיין אדם חזרה לאותה הנקודה בה הכל קרה. בחשבון האינסטגרם שלה היא פרסמה תיעוד מאותם רגעים. "כאן, בדיוק בנקודה הזו, מפל נרצחה", כתבה, "אימתנו את זה לפי התמונה האחרונה שהיא צילמה ממקום המחבוא מתחת למשאית ובעיקר בזכות כתם הסולר שנשפך עליהם כשהמחבלים ירו במיכל הדלק. באתי לתקוע פה דגל, בשבילה ובשביל כולנו".

"כאב שלא ידעתי שקיים"

שעות ספורות לאחר אותה בשורה קשה היא כתבה, "בצהריי יום שבת, מול הנוף הפסטורלי הזה, מפל התינוקת שלנו התחבאה מתחת למשאית והעמידה פני מתה. שעות היא החזיקה מעמד ולא זזה עד שמחבלים ביצוע בה וידוא הריגה. היא ורועי, בן הזוג שלה, עברו לגור ביחד השבוע והיא הייתה המאושרת באדם, הוא שכב לצידה, חטף כדורים בגב, ושרד לספר לנו איך היא מתה בזרועותיו. כמו כל משפחת השכול עוד נמסרה לנו הודעה רשמית, אנחנו תלויים בין חיים ומוות, בין תקווה וסוף. שבורים, מפורקים לרסיסים, כאב שלא ידעתי שקיים".