הנסיך וויליאם תופס צד: זה קריטי שייכנס סיוע הומניטרי לעזה

הנסיך הבריטי הגיע למטה הצלב האדום הבריטי בלונדון והביע דעה ברורה ונחרצת לגבי המלחמה בעזה: "רוצה לראות את סיום הלחימה בהקדם האפשרי, יש צורך בתמיכה הומניטרית מוגברת לעזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/24 15:34 יא באדר א'

הנסיך וויליאם תופס צד: זה קריטי שייכנס סיוע הומניטרי לעזה
הנסיך וויליאם ואשתו קייט מידלטון, צילום: shutterstock

אחרי תקופה ארוכה בה הנסיך וויליאם לא הביע התייחסות למלחמה בין ישראל לארגון הטרור חמאס והתמקד בהתעסקות בהתאוששות של אשתו קייט מידלטון שעברה ניתוח בטן מתוכנן. הבוקר (ג') הנסיך הגיע למטה הצלב האדום הבריטי בלונדון ודן במאמצים ההומניטריים המתקיימים כדי לתמוך בנפגעים מהסכסוך במזרח התיכון.

הנסיך וויליאם רוצה לראות את סיום הלחימה בהקדם האפשרי

במהלך הביקור, שיתף הנסיך: "אני מודאג מהמחיר האנושי הנורא של הסכסוך במזרח התיכון מאז מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר, יותר מדי אנשים נהרגו. אני, כמו רבים אחרים, רוצה לראות את סיום הלחימה בהקדם האפשרי. יש צורך בתמיכה הומניטרית מוגברת לעזה, זה קריטי שהסיוע ייכנס והחטופים ישוחררו".

עוד הוסיף הנסיך: "לפעמים, רק כשמתמודדים עם הגודל העצום של הסבל האנושי, החשיבות של שלום כדרך קבע מובנת. גם בשעה החשוכה ביותר, אסור לנו להיכנע לייאוש. אני ממשיך לדבוק בתקווה לעתיד מזהיר יותר ואני מסרב לוותר על כך". מאוחר יותר פורסם בעמוד האינסטגרם הרשמי הצהרה כתובה מטעמו.

הפעם הקודמת בה הנסיך הביע התייחסות כלשהו למתרחש בישראל הייתה ביום החמישי למלחמה, בו הנסיך ואשתו הדוכסית יצאו בהצהרה רשמית מטעם הארמון והביע את דאגתם. "כשישראל מממשת את זכותה להגנה עצמית, כל הישראלים והפלסטינים ימשיכו להיות רדופים על ידי אבל, פחד וכעס".