חוגג יום הולדת בלתי ניתן לזיהוי: עידן עמדי שיתף תמונה מהימים הראשונים לפציעה

הזמר שנפצע קשה בעזה ושוחרר מבית החולים לפני מספר שבועות חוגג יום הולדת ושיתף את העוקבים בתמונה מהימים הראשונים שלאחר הפציעה. עמדי כותב: "מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/24 10:14 יא באדר א'

בלתי ניתן לזיהוי: עידן עמדי שיתף תמונה מהימים הראשונים לפציעה
עידן עמדי אחרי הפציעה, צילום: Miriam Alster/Flash90

מדינה שלמה עקבה אחרי הפציעה של הזמר עידן עמדי לאחר שנפצע קשה בעזה. עמדי, עקב היותו אדם ידוע, סימל עבור רבים את מצבם של הלוחמים הפצועים וההתמודדות שעברו. הבוקר (ג') חוגג הזמר יום הולדת וחושף עמדי בעמוד האינסטגרם שלו תמונה מהימים הראשונים שלאחר הפציעה כאשר בקושי ניתן לזהותו. הוא כותב: "בתמונה אלמוני בן 22 במחלקת טראומה"

"אחד הרופאים בבית החולים קורא לי '360', הוא אומר שיש נטייה לאנשים לחשוב שאם עשית סיבוב של 360 מעלות אז אתה שוב נמצא בנקודת ההתחלה אבל אצל פצועי קרב הסיפור קצת אחר" כותב עמדי, "הטיול הזה בזוויות החדות, השטוחות והקהות של החיים, של מלחמה, משנה אותך, מעצב אותך ודרכו אתה נולד מחדש".

עידן עמדי

עידן עמדי, צילום: ערן לם

"לא חושב שאי פעם אתפוס את זה"

"מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי" הוא ממשיך, "אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה. ככה זה ניסים, צריך לקבל אותם ובעיקר לא לשכוח שקרו, לקדש את המתנה שקיבלת, עם כל הזוויות והשברים, להזכיר לעצמך במיוחד שהדרך מפרכת, שיש עוד דברים יפים לראות.

עמדי מסיים וכותב: "יום הולדת שמח עצוב שני בחודשיים, תודה לאל על כל מתנות החינם ותודה לכל המברכים, מתישהו אצליח להודות לכולכם, ולחיי ההרפתקאות שבדרך". יחד עם התמונה שפרסם הוא כותב: "בתמונה אלמוני בן 22 במחלקת טראומה".