התפקיד החדש של לאה שנירר באירופה: "יראת קודש וכבוד מיוחד"

המעושרת לשעבר לאה שנירר מונתה לתפקיד בכיר בארגון למען חללי צה"ל באירופה, "מבטיחה לעשות כמיטב יכולתי כדי להקל ולחבק את משפחות השכולות ולו במעט ולהיות שם עבורם לכל דבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/24 10:43 ו באדר א'

התפקיד החדש של לאה שנירר באירופה: "יראת קודש וכבוד מיוחד"
אלי בן שם יו"ר ארגון יד לבנים, לאה שנירר וגל אברהם מנכ"ל ארגון יד לבנים, צילום: יד לבנים

ארגון יד לבנים מינה את לאה שנירר כיו"ר ארגון ידידי יד לבנים באירופה. בכתב המינוי נאמר כי: "הקהילות היהודיות ברחבי העולם עוקבות באופן שוטף אחר המתרחש במדינת ישראל ובדאגה ותפילה לשלום אזרחיה ולשלום חיילי צה"ל וכוחות הבטחון העומדים על משמר גבולות המדינה. על אף המרחק הגאוגרפי, יהודי התפוצות חשים קרבה בליבם לארץ ישראל ורוצים לסייע בכל דרך אפשרית ולהקל במעט בביצוע המשימה המתאגרת והאינטנסיבית של שמירה על ביטחון אזרחי ישראל".

לאה שנירר מונתה ליו"ר ארגון ידידי יד לבנים באירופה

לאה שנירר אמרה בהתרגשות: "כבר 30 שנה אני שייכת למשפחת השכול, אבא שלי סגן אלוף, רפאל סלומון ז"ל שירת בחיל האוויר עד יום מותו והיום אני נרגשת להפוך לחלק רשמי מארגון 'יד לבנים', ארגון שפועל להנצחת חללי מערכות ישראל וטיפול במשפחות השכולות".

"אני רואה בתפקיד זה יראת קודש וכבוד במיוחד בימים אלו, כשמשפחת השכול גדלה מיום ליום, ושאנחנו בעיצומה של מלחמה קשה, אני מבטיחה לעשות כמיטב יכולתי כדי להקל ולחבק את משפחות השכולות ולו במעט ולהיות שם עבורם לכל דבר". שנירר, שחגגה לאחרונה יום הולדת 65, השתתפה בעברה בתוכנית הריאליטי "מעושרות" והיא מאמנת ובעלת סטודיו לפילאטיס.