אחרי הסערה: זה הסכום שגייס כוכב האח הגדול לאם הילדה שהוחרמה

אחרי שהרשת הזדעזעה מההתכתבות בין שתי האמאות והחרם על ילדת כיתה ה' בעקבות מצבה הכללי של אימה, יש גם מי שפועל לעזור. כוכב הרשת ויוצא תוכנית הריאליטי גיא איתן אסף עשרות אלפי שקלים שיועברו לאם

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/24 08:54 ה באדר א'

אחרי הסערה: זה הסכום שגייס כוכב האח הגדול לאם הילדה שהוחרמה
מנחי האח הגדול , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מדינה שלמה הזדעזעה אתמול (ג') לאחר פרסום ההתכתבויות בה ביקשה התבקשה אם לילדה בכיתה ה' שלא להביא את ביתה ליום הולדת של חברתה מאחר והיא מביאה מתנה צנועה בלבד. ההתכתבות הופצה בכל רחבי הרשת ורבים הביעו את זעמם על האם המחרימה.

אך יש מי שגם בחרו לפעול. כוכב הרשת ובוגר העונה ה-13 של האח הגדול, גיא איתן עדכן את עוקביו כי מסע הגיוס אליו יצא הניב תוצאות וכי גוייסו עבור האם של הילדה המוחרמת 84 אלף שקלים. בהתכתבות בינו ובין האם אותה פרסם נכתב: "אני מודה לך על האפשרות לעשות טוב, חשוב לי שתביני, היום זה את מחר זה אחר. מה שיפה זה שאת תוכלי לעזור לאחר" כתב לאם.

גיא איתן, האח הגדול

גיא איתן, האח הגדול, צילום: מיכאל טומרקין

הסערה בעקבות ההתכתבות

"יש לי צמרמורת", כתבה הדוגמנית בר רפאלי בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, "אמן אמן אמן שהאמא הזו עוקבת אחריי ותראה את זה". רפאלי המשיכה וכתבה: "את צריכה להתבייש בעצמך. את עושה את זה מ'טוב לב'? חצופה! אני לא מאמינה שיש ילדים שיסתובבו בעולם עם הערכים האלו".

גם השחקנית רונה לי שמעון זעמה. "העצבים והכעס והעצב שעוברים לי בגוף עכשיו", שיתפה, "אני קוראת את ההתכתבות הזאת ואני מרגישה בושה על אובדן ערכים, וחמלה. כנראה שיש אמהות שצריכות להתבייש מאוד, וזאת לא האמא המדהימה שעובדת בשלוש עבודות. אני איתך!".

ההתכתבות המזעזעת: "הבת שלך לא מביאה מתנות ואוכלת כמו חזירה"