שרית חדד: "היית אדם עם לב ענק"

רבים בתעשיית המוסיקה התקשו לקבל את מותו של הזמר ליאור פרחי. הזמרת המצליחה ספדה לו וכתבה: "איש מוכשר שהמוזיקה זרמה לו עמוק בנשמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/24 08:17 ד באדר א'

שרית חדד: "היית אדם עם לב ענק"
שרית חדד, סופדת לפרחי, צילום: Mendy Hechtman,Flash90

תעשיית המוסיקה הישראלית קיבלה בעצב את הידיעה על מותו הפתאומי של הזמר והפזמונאי ליאור פרחי שהלך לעולמו אתמול (ב') לאחר שלקה בהתקף לב. שרית חדד ששיתפה עימו פעולה במהלך השנים ספדה: "הייתה לי הזכות לעבוד וליצור איתך".

"כתבת לי שירים יפים מלאי רגש"

"ליאור, איזה איש יקר ואהוב היית" כתבה חדד בעמוד האינסטגרם שלה, "הכרנו שנים ארוכות ואפילו חלקנו במה בהופעות. הייתה לי הזכות לעבוד וליצור איתך, כתבת לי שירים יפים מלאי רגש, בדיוק כמו הלב שלך". חדד הוסיפה על פרחי: "איש מוכשר שהמוזיקה זרמה לו עמוק בנשמה עם קול וייחודיות שהייתה רק לך, אבל בעיקר, הכי חשוב היית אדם עם לב ענק". היא סיכמה: "תודה על המוסיקה היפה שהשארת לנו, תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים".

ליאור פרחי ז"ל, אבל בעולם המוסיקה

ליאור פרחי ז"ל, אבל בעולם המוסיקה צילום: ציום מסך

להיטים רבים: הקריירה של פרחי

את אלבומו הראשון, "כמו אבן שותקת", הוציא בגיל 24, ולאחר מכן המשיך עם קריירה מוזיקלית מצליחה. אלבומיו המצליחים "את כל חיי", "גבר משתגע", "מת עלייך", ו"מתנה" זכו לאלבומי פלטינה, חלקם אף משולשים ומחומשים, ושירו "תיזהר ממנה" הפך לאחד המוכרים והמזוהים איתו.

במהלך הקריירה שלו פרחי שיתף פעולה עם אמנים רבים ובולטים במוזיקה הישראלית, ביניהם זהבה בן, אייל גולן, שרית חדד, שלמה גרוניך ועוד. לאחר ההצלחה הגדולה הוא נעלם מעט, בעקבות פטירת אביו והקורונה, ורק לפני שנה הוציא את שירו האחרון, "זה מושלם", בשיתוף פעולה עם בנצ'ו.